رئیس پلیس آگاهی البرز گفت: زنی که به دلیل اختلاف‌های شخصی همسرش را با همدستی یک فرد سابقه‌دار به قتل رسانده بود، پس از ۸ سال دستگیر شد.

دستگیری-زن

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، سرهنگ محمد نادربیگی با اعلام این خبر گفت: سوم دی سال ۱۳۹۱ خبر قتل با شیوه خفگی مردی میانسال به پلیس آگاهی اعلام شده و بررسی موضوع در دستورکار اداره مبارزه با جرائم جنایی قرار گرفته بود.

وی افزود: کارآگاهان در بررسی‌های اولیه متوجه شده بودند مقتول معتاد بوده و به واسطه جرائم و سوابق متعدد با همسرش نیز اختلافاتی داشته است. با هماهنگی مقام قضایی همسر او به عنوان مظنون اصلی پرونده به پلیس آگاهی دعوت و با توجه به این که هیچ مدرکی دال بر این که همسر مقتول او را به قتل رسانده وجود نداشت، وی با دستور مقام قضایی آزاد شده بود.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز بیان کرد: با وجود تحقیقات کارآگاهان، این پرونده سال ۹۱ به نتیجه نرسید. در هفته‌های اخیر کارآگاهان اداره جرائم جنایی پلیس آگاهی اخباری درباره این پرونده دریافت کردند و در بررسی دوباره آن دریافتند مقتول اختلاف فراوان با همسرش داشته و بارها او را آزار داده بود. به همین دلیل زن با اجیر کردن یک نفر مرد را به قتل رسانده بود.

سرهنگ نادربیگی گفت: در ادامه کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی مخفیگاه همسر مقتول را در شهرستان فردیس شناسایی کردند و با هماهنگی مقام قضایی به آنجا اعزام شدند و در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند. متهم ابتدا منکر انجام هرگونه اعمال مجرمانه بود اما پس از مشاهده مستندات پلیس به ناچار لب به اعتراف گشود

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم گفت آزار و اذیت‌های فراوان همسرم سبب شد تصمیم به قتل او بگیرم. پس از آشنا شدن با شخصی سابقه‌دار در نیمه‌های شب او را وارد منزل کردم و با یک پارچه همسرم را که به دلیل مصرف مواد مخدر حالت عادی نداشت به قتل رساندیم و جسدش را در بیابان‌های اطراف شهر رها کردیم.

سرهنگ نادربیگی با اشاره به شناسایی و دستگیری همدست قاتل در استان تهران، بیان کرد: پس از تکمیل پرونده متهمان برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

کد خبر 577334

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha