مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد نسبت به فریب دادن مردم به اسم تخفیف‌های غیرواقعی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای هشدار داد.

فروشگاه زنجیره‌ای

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، براتعلی صالحی افزود: چند وقتی است که نظارت بر فروشگاه‌های زنجیره‌ای و بزرگ را در دستور کار خود قرار داده‌ایم. قیمت‌هایی که در این فروشگاه‌ها درج کرده و تخفیف‌هایی که نوشته بودند و تبلیغ می‌کردند واقعی نبودند. روی کالا قیمت کمتری خورده بود اما قیمت‌ها را بالاتر زده بودند و درصدی پایین می‌آوردند و اعلام می‌کردند ۳۰ یا ۴۰ درصد تخفیف داده می‌شود و مردم فقط نوشته را می‌خواندند و دقت نمی‌کردند.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: بنابراین فروشگاه‌های زنجیره‌ای از اعتماد مردم سوءاستفاده می‌کردند که با نظارت‌های صورت‌گرفته جلو آنها گرفته شد. بعضاً تاریخ مصرف کالاها در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و بزرگ گذشته است و از مردم تقاضا داریم به این مساله برای حفظ سلامتی خود دقت و توجه بیشتر کنند.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: باید دخالت کاربر در زدن قیمت و ارائه صورت‌حساب در فروشگاه‌های زنجیره‌ای حذف شود. دو قیمت در سیستم فروشگاه‌های زنجیره‌ای برای یک کالا که روی آن قیمت درج نشده، ثبت شده که هنگام حساب کردن بدهی مشتری، کاربر می‌تواند به سلیقه خود هر کدام از قیمت‌ها را که بخواهد حساب و ثبت کند.

کد خبر 577195

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha