جمعه ۱۲ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۳
۰ نفر

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی احتمالی بعدی پی اس جی، نیز علاقه بسیاری به کار با مسی دارد.

مسی

به گزارش همشهری آنلاین قرارداد لیونل مسی در انتهای فصل جاری به پایان می‌رسد و پاری سن ژرمن و منچسترسیتی قصد دارند مذاکراتشان برای جذب او را آغاز کنند. روزنامه مارکا امروز با روی جلد بردن تصویر مسی به این موضوع پرداخته که ستاره بارسلونا از حالا می تواند مذاکراتش را با تیم های خواهانش انجام دهد.
 ستاره آرژانتینی در پایان فصل گذشته در آستاته جدایی از نوکمپ قرار گرفت اما در نهایت به حضورش در این تیم ادامه داد. منچسترسیتی و پاری سن ژرمن دو باشگاهی هستند که به شدت به این بازیکن لینک شده‌اند و با آغاز ماه ژانویه می‌توانند رسما مذاکراتشان برای جذب او را آغاز کنند.

مسی در پایان فصل گذشته تصمیم گرفت که پرونده جدایی خود از بارسا را به دادگاه نبرد اما آینده این بازیکن ۳۳ ساله با توجه به علاقه شدید پی اس جی و سیتی برای جذب او مبهم به نظر می‌رسد. روزنامه مارکا نیز با توجه به همین موضوع در صفحه اصلی خود تیتر زد: " مسی آزاد است تا مذاکراتش را آغاز کند. "
انتقال به سیتی بدین معناست که مسی می‌تواند بار دیگر تحت هدایت پپ گواردیولا، سرمربی سابقش، کار کند و از سوی دیگر پیوستن به پاری سن ژرمن باعث خواهد شد که او بتواند بار دیگر در کنار نیمار، دوست صمیمی و هم تیمی سابقش، به میدان برود. مائوریسیو پوچتینو، سرمربی احتمالی بعدی پی اس جی، نیز علاقه بسیاری به کار با مسی دارد.

کد خبر 577096

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha