اسحاق جهانگیری گفت: سردار سلیمانی همان طوری که به خانواده شهدای دیگر سر می‌زد حتما به خانواده و مادر من نیز سرکشی می‌کرد.

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از جماران، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری در مصاحبه‌ای با تمجید از سردار سلیمانی خاطره‌ای از آن شهید نقل کرد و گفت: سردار سلیمانی در طول سال‌ها، خصوصا سال‌های اخیر، بیش از من به کرمان می‌رفت اما من فقط در ایام عید نوروز یا اگر کار رسمی داشتم به کرمان می‌رفتم و به مادرم سر می‌زدم.

جهانگیری ادامه داد: سردار سلیمانی همان طوری که به خانواده شهدای دیگر سر می‌زد حتما به خانواده و مادر من نیز سرکشی می‌کرد. سردار سلیمانی مثل یک عضو خانواده نسبت به خانواده شهدا دلبستگی و وابستگی داشت و این دلبستگی و وابستگی نیز متقابل بود.

وی ادامه داد: عید نوروزی بود و من آنجا بودم. مادرم بعد از سال تحویل به همه فرزندان خودش یک اسکناس عیدی داد. بعد سردار سلیمانی به دیدن ما آمد و گفتم مادر به قاسم هم عیدی می‌دهی؟ گفت بله؛ او را که از شما بیشتر دوست دارم. یعنی واقعا این رابطه عاطفی را کامل برقرار کرده بود و در خانواده‌ها چنین موقعیتی داشت و این چنین دوستش می‌داشتند و خیلی با آنها صمیمی بود.

کد خبر 577031

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha