مدیر عامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان از بازگشایی ورودهای آرامستان باغ رضوان و آرامستان‌های محلی خبر داد و گفت: برگزاری مجالس ترحیم همچنان ممنوع است.

باغ رضوان اصفهان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، احمدرضا مرادی افزود: با توجه به مصوبات ستاد مقابله با کرونا مبنی بر تعطیلی آرامستان باغ رضوان و آرامستان های محلی و در راستای رعایت دستورالعمل های بهداشتی به منظور کنترل شیوع کرونا از تاریخ ۸ آذر ماه زیارت اهل قبور و برگزاری مجالس ترحیم در آرامستان های اصفهان امکان پذیر نبود.

وی با قدردانی از همراهی شهروندان اصفهان در ایام مسدود بودن ورودی های آرامستان باغ رضوان، اعلام کرد: فرصت زیارت اهل قبور برای بازماندگان و بستگان مهیا شده و ورودی های آرامستان باغ رضوان و آرامستان های محلی بازگشایی می‌شود. برگزاری مجالس ترحیم همچنان ممنوع است و از شهروندان درخواست می شود در جهت پیشگیری از شیوع کرونا، با رعایت اصول و دستورالعمل های بهداشتی برای زیارت اهل قبور و انجام مناسک خاکسپاری اموات به آرامستان باغ رضوان و سایر آرامستان ها مراجعه کنند.

مرادی تأکید کرد: برگزاری هرگونه مراسم و مجالس ترحیم در آرامستان ممنوع است، از شهروندان خواست که از هرگونه تجمع و ازدحام به ویژه در محیط های سربسته جداً خودداری کرده و فاصله اجتماعی را رعایت کنند.حضور افراد در محوطه آرامستان و همچنین زیارت اهل قبور باید با کمترین نفرات و در کوتاه ترین  زمان ممکن باشد. رعایت اصول بهداشتی و استفاده از ماسک الزامی است.

کد خبر 576731

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اصفهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha