مدیر عامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان از بازگشایی ورودهای آرامستان باغ رضوان و آرامستان‌های محلی خبر داد و گفت: برگزاری مجالس ترحیم همچنان ممنوع است.

باغ رضوان اصفهان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، احمدرضا مرادی افزود: با توجه به مصوبات ستاد مقابله با کرونا مبنی بر تعطیلی آرامستان باغ رضوان و آرامستان های محلی و در راستای رعایت دستورالعمل های بهداشتی به منظور کنترل شیوع کرونا از تاریخ ۸ آذر ماه زیارت اهل قبور و برگزاری مجالس ترحیم در آرامستان های اصفهان امکان پذیر نبود.

وی با قدردانی از همراهی شهروندان اصفهان در ایام مسدود بودن ورودی های آرامستان باغ رضوان، اعلام کرد: فرصت زیارت اهل قبور برای بازماندگان و بستگان مهیا شده و ورودی های آرامستان باغ رضوان و آرامستان های محلی بازگشایی می‌شود. برگزاری مجالس ترحیم همچنان ممنوع است و از شهروندان درخواست می شود در جهت پیشگیری از شیوع کرونا، با رعایت اصول و دستورالعمل های بهداشتی برای زیارت اهل قبور و انجام مناسک خاکسپاری اموات به آرامستان باغ رضوان و سایر آرامستان ها مراجعه کنند.

مرادی تأکید کرد: برگزاری هرگونه مراسم و مجالس ترحیم در آرامستان ممنوع است، از شهروندان خواست که از هرگونه تجمع و ازدحام به ویژه در محیط های سربسته جداً خودداری کرده و فاصله اجتماعی را رعایت کنند.حضور افراد در محوطه آرامستان و همچنین زیارت اهل قبور باید با کمترین نفرات و در کوتاه ترین  زمان ممکن باشد. رعایت اصول بهداشتی و استفاده از ماسک الزامی است.

کد خبر 576731

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha