مجموع نظرات: ۲
چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۵
۰ نفر

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت با اشاره به وقوع انفجار در یک واحد مسکونی گفت: یک زن ۳۳ ساله در این حادثه به شدت مصدوم شد.

آتش‌سوزی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، شهرام مؤمنی با اشاره به گزارش وقوع آتش‌سوزی همراه با انفجار در یک واحد مسکونی در رشت، گفت: این حادثه ساعت ۱۹:۴۹ دیشب ۹ دی اطلاع رسانی شد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی مرکز استان گیلان افزود: به محض اطلاع از این حادثه ۳۲ آتش نشان به همراه ۱۴ دستگاه خودروی اطفا و نجات به محل حادثه واقع در بلوار خرمشهر خیابان ۱۴ متری اعزام شدند.

وی با بیان اینکه آتش‌سوزی در طبقه اول ساختمانی دو طبقه اتفاق افتاده بود، ادامه داد: آتش نشانان سریعاً نسبت به مهار و پیشگیری از گسترش آتش اقدام کردند.

مؤمنی با بیان اینکه بر اثر نشت گاز از بخاری روشن سبب انفجار توأم با آتش سوزی شده بود، افزود: در این حادثه بانوی ۲۳ ساله بر اثر شدت سوختگی (بالغ بر ۹۰ درصد) توسط عوامل اورژانس به بیمارستان ولایت رشت انتقال یافت.

وی اضافه کرد: آتش‌نشانان از ۴ ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شده بودند که پس از ایمن سازی محل حادثه و تخلیه کامل دود از طبقات ساختمان به آشیانه بازگشتند.

کد خبر 576630

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha