همشهری آنلاین: پس از گذشت شش ماه از وقوع اولین قتل، مظنون به قتل هفت زن در کرج توسط پلیس دستگیر شد

به گزارش ایسنا، سردار علیرضا اکبرشاهی، فرمانده انتظامی استان تهران، با اعلام این خبر افزود: در پی وقوع و کشف چندین فقره قتل زنان در شهرستان کرج طی شش ماه گذشته و وجود برخی از تشابهات در نحوه قتل و رها کردن مقتولان، موضوع این قتل‌ها به صورت ویژه با تشکیل ستاد ویژه‌ای در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان تهران قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران پلیس با استفاده از کلیه امکانات برای شناسایی قاتل یا قاتلان احتمالی، سرنخ‌هایی که از این پرونده به دست آوردند، فردی را به عنوان مظنون اصلی، مورد کنترل اطلاعاتی ویژه قرار دادند.

سردار اکبر شاهی اظهار کرد: علی‌رغم این که پلیس اطمینان داشت که قاتل، امکان ارتکاب به قتل‌های بیشتر را ندارد، متاسفانه با انتشار خبر بدون هماهنگی و شرح جزییات متناقض در دو نشریه، فرد مضنون اقدام به فرار از حوزه استان تهران کرد.

فرمانده انتظامی استان تهران ادامه داد: پلیس با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، موفق به شناسایی مخفیگاه این مضنون در یکی از استان‌های کشور شد و با اعزام یکم تیم ویژه به محل مورد نظر ‌نامبرده را در روز چهارشنبه 19 تیر امسال دستگیر و به استان تهران منتقل کرد.

سردار اکبرشاهی با اشاره به این که متهم در بازجویی‌های اولیه خود به طور ضمنی به ارتکاب این قتل‌ها اعتراف کرده است، افزود: از آنجایی که تحقیقات پلیس جهت شناسایی همدستان احتمالی و سایر جرائم این متهم ادامه دارد، طی چند روز آینده، جزییات بیشتری درباره این پرونده اعلام خواهد شد.

چندی پیش نیز فرمانده انتظامی استان تهران از وقوع هفت فقره قتل از بهمن سال گذشته خبر داده بود که سن تمام مقتولان زن این پرونده، حداکثر 35 سال بوده و وجه تشابهاتی نیز در این قتل‌ها وجود داشت.

کد خبر 57658

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز