امروز نمایشگاهی در حیاط پلیس پیشگیری پایتخت برگزار و ابزار و شگردهای مجرمان بعضا خطرناک در معرض دید قرار داده شد.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، صبح امروز نمایشگاهی در حیاط پلیس پیشگیری پایتخت برگزار شد که در آن، فروشنده مواد مخدر که با چراغ گردان پلیس انتظامی اقدام به خرید و فروش مواد مخدر می‌کرد و دستگیر شده بود نیز حضور داشت.

این فروشنده مواد مخدر اظهار کرد: از چراغ گردان پلیس استفاده می‌کردیم و با استفاده از آن پوشش بهتری برای انجام فعالیت‌های خود داشتیم و در رفت و آمدها در ترافیک نمی ماندیم.

وی در پاسخ به این سوال که چه موقع و چند بار این کار را انجام داده است، افزود: چندین مرتبه با استفاده از چراغ گردان پلیس نیروی انتظامی وارد خیابان‌ها شدیم و مردم پس از دیدن نور خودروی نیروی انتظامی راه را باز می‌کردند تا بتوانیم سریع‌تر از آنجا عبور کنیم.

یکی دیگر از فروشندگان مواد مخدر که از لباس نیروی انتظامی سوءاستفاده کرده بود، اظهار کرد: با استفاده از لباس نیروی انتظامی به عنوان مأمور وارد خانه‌های مردم می‌شدیم و سرقت انجام می‌دادیم.

یکی از افرادی که خانه‌اش توسط این پلیس قلابی مورد سرقت قرار گرفته بود، اظهار کرد: به محض اینکه این فرد وارد خانه شد، اسلحه قلابی خود را بر روی پیشانی‌ام قرار داد و تهدید کرد تا تمامی اموال را در اختیار او قرار دهم، اما پس از مقاومت بنده او من را کتک زد و چاقویی از جیبش درآورد.

کد خبر 576573

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha