سازمان سنجش آموزش کشور در خصوص تردد متقاضیان شرکت‌کننده در هشتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور سال ۱۳۹۹ که قرار است همین ماه در تهران برگزار شود، توضیحاتی ارائه کرد.

آزمون استخدامي

به گزارش همشهری آنلاین، هشتمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور در راستای جذب و استخدام نیروی مورد نیاز ۸۱ دستگاه اجرایی در ۲۴۰ شغل برای جذب و استخدام ۳۸ هزار و ۱۸۴ نفر در روزهای ۱۱ و ۱۲ دی با حضور بیش از ۵۶۰ هزار داوطلب برگزار می‌شود. اما سوال داوطلبان این است که آیا ممکن است برای شرکت در آزمون جریمه شوند، یا جلوی تردد آنها به شهر تهران گرفته شود؟ چراکه داوطلبان شرکت در آزمون استخدامی از همه استان‌ها هستند و آزمون نیز قرار است در همین روزهای کرونایی و در شهر تهران برگزار شود.

سازمان سنجش در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: بر حسب هماهنگی انجام‌گرفته با پلیس راهور ناجا در خصوص صدور مجوز تردد داوطلبانی که شهر محل اقامت آنها با محل برگزاری آزمون متفاوت است، مقرر شد پلیس راهور ناجا با فرماندهی انتظامی استان‌ها، پلیس راهور و پلیس راه‌های کشور، هماهنگی لازم برای پیشگیری از ثبت تخلف مرتبط با محدودیت‌های کرونایی و نیز همکاری در تردد و ادامه مسیر متقاضیان را انجام دهند.

کد خبر 576477

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha