در حالی که ایران مربیان خارجی بسیاری در تاریخ خود داشته اما سابقه برانکو در ایران و محبوبیت او احتمالا باعث شده تا او تنها مربی خارجی حاضر در این نماآهنگ باشد.

ايران

به گزارش همشهری آنلاین فدراسیون فوتبال ایران اگرچه شانس زیادی برای میزبانی جام ملت‌های آسیای ۲۰۲۷ ندارد اما  این فدراسیون بعد از ارسال مدارک و تعهدنامه های دولتی،در روزهای گذشته اسامی ورزشگاه های موردنظر خود را هم به کنفدراسیون فوتبال آسیا  اعلام کرده و قرار است بازرسان AFC ظرف سه ماه آینده برای بررسی زیرساخت ها و امکانات ایران به تهران سفر کنند و در ادامه بازدیدی از شهرهای مختلف داشته باشند.

در همین راستا، فدراسیون فوتبال در مقاطع مختلف اقدام به انتشار نماهنگ هایی با موضوعات مختلف کرده است. این فدراسیون نماهنگی از سرود "ای ایران، ای مرز پرگهر" با صدای غلامحسین بنان و بازخوانی اسطوره های فقید فوتبال ایران منتشر کرده است. 

نکته جالب در این نماآهنگ حضور برانکو ایوانکوویچ به عنوان تنها مربی خارجی است. در حالی که ایران مربیان خارجی بسیاری در تاریخ خود داشته اما سابقه برانکو در ایران و محبوبیت او احتمالا باعث شده تا او او تنها مربی خارجی حاضر در این نماآةنگ باشد.

کد خبر 576438

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha