چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۳۸۵ - ۱۶:۲۷
۰ نفر

گروه شهری: دمای هوای تهران از پنجشنبه 20 مهر طی سه روز آینده حدود 5 درجه کاهش یافته و بارش‌های پراکنده نیز این شهر را فرامی‌گیرد.

به گزارش خبرنگار همشهری نمایه‌های پیش‌بینی هوا در شماری از سایت‌های معتبر هواشناسی حکایت از آن دارد که از فردا آسمان شهر به تدریج ابری شده و افت دما نیز از امشب آغاز می‌شود، اما جلوه‌های اصلی ورود آب و هوای پاییزی از یکشنبه دیده خواهد شد و انتظار می‌رود حداقل دمای تهران به 14 درجه رسیده و همچنین رگبارهای پاییزی در اغلب پهنه تهران مشاهده ‌شود.
براساس این گزارش طی روزهای آینده رطوبت تهران نیز به تدریج به 47 درصد رسیده و وزش باد در صبحگاه نیز شدت پیدا خواهد کرد.  همچنین ناپایداری جوی موجب خواهد شد دست کم تا سه‌شنبه هوای تهران در شرایط سالم‌ قرار داشته باشد اما از این روز به بعد با احتمال بروز پایداری هوا و وقوع وارونگی دما احتمالا دوباره هوا در شرایط ناسالم قرار می‌گیرد.
براساس این گزارش طی روزهای آینده رطوبت تهران نیز به تدریج به 47 درصد رسیده و وزش باد در صبحگاه نیز شدت پیدا خواهد کرد.  همچنین ناپایداری جوی موجب خواهد شد دست کم تا سه‌شنبه هوای تهران در شرایط سالم‌ قرار داشته باشد اما از این روز به بعد با احتمال بروز پایداری هوا و وقوع وارونگی دما احتمالا دوباره هوا در شرایط ناسالم قرار می‌گیرد
کد خبر 5763

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز