مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۵
۰ نفر

تمام پیست‌های اسکی  منطقه سپیدان در استان فارس برای حفظ سلامت شهروندان و قطع زنجیره ویروس کرونا از امروز هشتم دی تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

پيست اسكي

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، سرپرست فرمانداری سپیدان در چهل وهشتمین جلسه ستاد مدیریت و مقابله با کرونای شهرستان سپیدان با اشاره به حضور مسافران و تورهای گردشگری در پنجم دی ماه گفت: حضور این مسافران و گردشگران و عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی آنها موجب نارضایتی شهروندان شهرستان شد.

حسن همتی افزود: از پنجم دی ماه تا اطلاع ثانوی ورود هرگونه تورهای گردشگری به شهرستان ممنوع خواهد بود و از ورود پلاک‌های خودروهای غیر بومی به شهرستان توسط مأموران نیروی انتظامی جلوگیری خواهد شد. روزهای پنجشنبه و جمعه ورودی شهر اردکان با همکاری نیروهای بسیج، نیروی انتظامی و پویش‌های مردمی کنترل خواهد شد.

همتی همچنین با بیان اینکه فعالیت هتل‌های شهرستان بر اساس پروتکل‌های بهداشتی و با رعایت حداقل پذیرش با نظارت شبکه بهداشت امکان پذیر است، خاطرنشان کرد: در راستای مصوبه ستاد مدیریت و مقابله با کرونای شهرستان نیز ورود هرگونه خودروهای آفرود به شهرستان سپیدان از تاریخ فوق ممنوع بوده و با متخلفان برابر مقررات برخورد قانونی خواهد شد.

کد خبر 576216

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha