فرماندار قیر و کارزین در استان فارس گفت: کارخانه سیمان این شهرستان به دلیل تعمیرات تعطیل شده و در کارگروه رفع موانع تولید در پی رفع مشکلات آن هستیم.

كارخانه

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، علی‌محمد کریمی درباره خبر منتشرشده در برخی رسانه‌ها مبنی بر تعطیلی کارخانه سیمان قیر و کارزین به دلیل قطع گاز و بیکار شدن ۲۵۰ کارگر آن افزود: گاز این کارخانه به دلیل بدهی زیاد قطع شده اما به دلیل قطعی گاز تعطیل نشده است. برای قطعی گاز کارخانه سیمان با استان نامه‌نگاری کرده و در حال پیگیری هستیم.

فرماندار قیرو کارزین گفت: شرکت گاز استان به کارخانه‌ها نامه زده است که با توجه به فصل زمستان و قرار گرفتن اوج مصرف گاز و احتمال دچار مشکل شدن مناطق سردسیری استان با این معضل، سوخت کارخانه ها دومنظوره شود و از سوخت مازوت نیز استفاده کنند تا مشکلی به وجود نیاید اما کارخانه سیمان قیروکارزین نسبت به این مساله اقدام نکرده است.

کریمی افزود: در کارگروه رفع موانع شهرستان و استان پیگیر رفع مشکلات کارخانه سیمان قیر و کارزین هستیم، البته کارخانه‌های سیمان داراب، لامرد، آباده، فیروزآباد و سایر نقاط استان نیز این مشکل را دارند. هدف ما رونق تولید، رونق اشتغال و حمایت از سرمایه‌گذار است و در این زمینه تمام تلاش خود را خواهیم کرد.

شهرستان قیر و کارزین به مرکزیت شهر قیر در فاصله ۲۳۲ کیلومتری جنوب غرب شیراز در استان فارس قرار دارد.

کد خبر 576171

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha