روابط عمومی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد شایعه واریز یک میلیون تومان به حساب والدین دارای فرزند زیر ۵ سال را تکذیب کرد.

تكذيب

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، سیدحسین رازیان مسئول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد یادآوری کرد: انتشار این شایعه از صبح یکشنبه ۷ دی باعث مراجعه خانواده‌ها به مراکز و خانه‌های بهداشت و ایجاد تجمع در شرایط کرونا شده است.

وی با بیان اینکه پیامک واریز یک میلیون تومان به حساب والدین دارای فرزند زیر ۵ سال کاملا کذب و شایعه است از مردم خواست در شرایط کرونا از مراجعه غیرضروری به مراکز درمانی و بهداشتی استان کهگیلویه و بویراحمد بپرهیزند.

رازیان تاکید کرد: دولت و وزارت بهداشت هر خدمتی را از طریق مراجع و رسانه‌های رسمی و موثق اعلام می‌کنند و مردم قبل از پیگیری چنین پیام‌هایی ابتدا صحت آن را بسنجند. انتشار این شایعات در شرایط کنونی بازی با جان مردم است.

صبح دیروز یکشنبه پیامی با این مضمون که خانواده‌های دارای فرزند زیر ۵ سال می‌توانند با مراجعه به مراکز بهداشتی و اعلام کد ملی و شماره حساب، تا پایان ماه یک میلیون تومان کمک‌هزینه دریافت کنند در فضای مجازی منتشر و دست‌به‌دست شد.

کد خبر 576121

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کهگیلویه و بویراحمد

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha