رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل از اختصاص ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای ادامه عملیات اجرایی بزرگراه اردبیل-مشگین‌شهر در سال آینده خبر داد.

راهسازی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، داود شایقی اظهار کرد: در بودجه سال ۱۴۰۰ تمام راه‌های در حال احداث استان ردیف اعتباری دارند، ولی ضروری است در میزان اختصاص اعتبار تجدید نظر صورت گیرد تا این پروژه‌ها در زمان مقرر به بهره برداری برسد.

وی ادامه داد: برای تکمیل پروژه بزرگره اردبیل-مشگین‌شهر نیاز به اختصاص ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار در بودجه ۱۴۰۰ است که لازم است نمایندگان مجلس و مسئولان استان در این باره پیگیری‌های لازم را داشته باشند.

شایقی با اشاره به تکمیل پروژه‌های زیرساختی استان افزود:جاده‌های اردبیل- سرچم، اردبیل- آستارا، اردبیل- مشگین‌شهر، اردبیل- پارس‌آباد، اردبیل- گرمی، پارس آباد- مشگین شهر، گرمی –بیله‌سوار و بیله‌سوار –پارس آباد از پروژه‌های زیر ساختی استان است که نیاز به افزایش اعتبارات در بودجه سال آینده دارند.

 وی از افزایش ۷۷.۵ درصدی اعتبارات عمرانی اردبیل در سال آینده خبر داد و گفت: در بودجه ۱۴۰۰ بیش از ۹۹۶۰ میلیارد ریال منابع اعتباری برای استان در نظر گرفته شده که با پیگیری‌های لازم می توان این منابع را افزایش داد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل با بیان اینکه افتتاح راه‌آهن اردبیل - میانه در سال ۱۴۰۰ نیاز به ۶ هزار میلیارد ریال اعتبار دارد افزود: با تاکید رئیس سازمان برنامه و بودجه قرار است این اعتبارات بدون محدودیت تامین شود تا تکمیل آن تا پایان دولت محقق شود.

شایقی گفت: امسال پروژه راه آهن- میانه  ۱۰هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار دارد که تاکنون ۳۱۶۰ میلیارد ریال از این اعتبار جذب شده و ۴هزار میلیارد ریال هم از طریق بانک ملی تامین می‌شود.

کد خبر 576109

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha