وکیل مدافع محمد رجبی از پذیرش اعاده دادرسی توسط دیوان عالی کشور خبر داد و گفت: جای امیدواری دارد که دیوان عالی کشور با پذیرش استدلالات، اعاده دادرسی را پذیرفته و دستور رسیدگی مجدد صادر کرده است.

3 متهم حوادث آبان 98

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از  ایلنا،‌ حسین تاج در خصوص آخرین وضعیت پرونده موکل خود که از متهمان آبان ماه است، اظهار کرد: امروز از محتویات رأی دیوان عالی کشور در شعبه ۲۳ دادگاه انقلاب مطلع شدیم. 

وکیل مدافع محمد رجبی افزود: جای امیدواری دارد که دیوان عالی کشور با پذیرش استدلالات، اعاده دادرسی را پذیرفته و دستور رسیدگی مجدد صادر کرده است.

 جدیدترین خبرها و رویدادها را در اینستاگرام همشهری آنلاین بخوانید (کلیک کنید)

وی ادامه داد: ایرادات شکلی مشخصاً احصا کرده است و ماهیت را نقض کرده است و مسترد کرده است. اینکه طی چند بند ایرادات را تصریح کرده است، مبتنی بر لوایحی است که وکلا به دیوان عالی ارائه کرده بودند و دادگاه نیز پذیرفته و پرونده را مطالعه کرده‌اند و با ارجاع به صفحات و ایرادات، رأی را نقض کردند و مشخصاً هم اعلام کرده‌اند که عمل ارتکابی موکلان مطلقاً‌ در حد محاربه نبوده است.

تاج در پایان در خصوص تعیین وقت رسیدگی نیز گفت: هنوز وقت جلسه رسیدگی تعیین نشده است. 

لازم به ذکر است، سعید تمجیدی، محمد رجبی و امیرحسین مرادی از بازداشت‌شدگان اعتراض‌های آبان سال ۱۳۹۸ هستند که قاضی صلواتی اسفند سال گذشته آنها را محاکمه و حکم اعدامشان را صادر کرده بود.

کد خبر 575939

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حقوقی و قضایی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha