روز گذشته ویدئوی آوازخوانی نوجوانی با عنوان نوه استاد مرحوم محمدرضا شجریان در فضای مجازی پربازدید شد اما سوال اینجاست که این نوجوان واقعا کیست؟ پاسخ این سوال را در این مطلب بخوانید.

محمدسینا منصوریان

به گزارش همشهری آنلاین، روز گذشته ویدئوی آوازخوانی نوجوانی با عنوان نوه استاد مرحوم محمدرضا شجریان در فضای مجازی پربازدید شد و دست به دست در شبکه‌ها و کانال‌های این فضا چرخید و تحسین همگان را برانگیخت. اما سوال اینجاست که این نوجوان واقعا کیست و آیا ارتباطی با استاد شجریان دارد یا خیر.

► ویدئو آوازخوانی این نوجوان را در فایل زیر ببینید:

نام این نوجوان خوش‌صدا «محمدسینا منصوریان» است. محمدسینا  ۱۲ ساله و اهل یکی از روستاهای استان چهارمحال و بختیاری است. او در قسمت نوزدهم برنامه عصر جدید آواز سنتی زیبایی را خواند و پس از شرکت در مسابقه عصر جدید و آوازخوانی به دلیل صدای دلنشینش مورد توجه بینندگان این مسابقه قرار گرفت.

► تصاویر محمدسینا در برنامه عصر جدید را در فایل زیر می‌توانید ببینید.

قدرت خوانندگی بالای این نوجوان به حدی بود که نظر داوران این برنامه را نیز به خود جلب کرد و با سه رای مثبت و یک رای منفی آریا عظیمی‌نژاد را به دست آورد.

«محمد سینا» خواننده نوجوان اهل چهارمحال و بختیاری و ساکن بروجن است که در زمینه آواز، موسیقی سنتی و اصیل ایرانی فعالیت دارد اما در فضای مجازی به اسم «جهان» و نوه استاد شجریان معرفی شده که صحت ندارد.

کد خبر 575827

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار چهره‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha