مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۷ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۸
۰ نفر

پسر جوانی که خودروی یک دختر را سرقت کرده بود وقتی در یکی از پمپ بنزین‌های کرج با صاحب خودرو روبه‌رو شد از ترس گرفتار شدن مرد عابری را زیر گرفت و از محل گریخت.

سارق حرفه ای

به‌ گزارش همشهری‌آنلاین، چند روز پیش فیلمی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که از فرار مرگبار یک سارق با خودروی مسروقه حکایت داشت. در این فیلم مردی که سوار بر خودروی شاسی‌بلند ام‌وی‌ام سرقتی است، برای فرار از دست مردم و صاحب خودرو با سرعت زیاد شروع به رانندگی می‌کند و علاوه بر آسیب زدن به حدود ۱۰خودرو در خیابان ملکشاهی کرج، مرد عابری را زیر می‌گیرد و از محل می‌گریزد.

پس از این حادثه، مرد مجروح به بیمارستان منتقل می‌شود اما به کما رفته و درنهایت جانش را از دست می‌دهد و درحالی‌که این اتفاق باعث جریحه‌دار شدن احساسات عمومی جامعه شده بود، تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی استان البرز برای شناسایی و دستگیری راننده جنایتکار وارد عمل می‌شوند.

صاحب خودروی ام‌وی‌ام که یک زن جوان بود در تحقیقات اولیه گفت: با راننده فراری مدتی قبل آشنا شدم. او با چرب‌زبانی مرا فریب داد و پیشنهاد ازدواج داد اما یکم دی‌ماه زمانی که با هم به بیمارستان رفته بودیم تا نزد دکتر بروم، او سوییچ ماشینم را گرفت و با سرقت آن فرار کرد. 

پس از آن از وی شکایت کردم و در جست‌وجوی او بودم تا اینکه روز حادثه در پمپ‌بنزین خیابان ملکشاهی کرج به ‌صورت اتفاقی این مرد را سوار بر ماشینم دیدم. همان لحظه با فریاد از مردم کمک خواستم و او که متوجه ماجرا شده بود، با سرعت زیاد اقدام به فرار کرد. 

مرد سارق هنگام فرار به حدود ۱۰خودرو که در آن حوالی بود آسیب زد و مردی را زیر گرفت و باعث مرگ او شد و درنهایت نیز فرار کرد. 

با سرنخ‌هایی که این زن در اختیار پلیس قرار داده بود، مأموران موفق شدند هویت وی را شناسایی کنند. بررسی‌ها نشان می‌داد که این مرد یک مجرم سابقه‌دار است که به اتهام سرقت خودرو دارای محکومیت قطعی و تحت تعقیب پلیس و دستگاه قضایی نیز بوده است.

مأموران همچنین متوجه شدند که وی با همین شگرد ۳خودروی دیگر را نیز سرقت کرده بود و حتی برخی از شاکیان از او به اتهام تجاوز به عنف شکایت کرده‌ بودند.

در شرایطی که جست‌وجو برای دستگیری تبهکار مخوف ادامه داشت، مأموران خودروی ام‌وی‌ام سرقتی را که در یکی از خیابان‌ها رها شده بود پیدا کردند. هر چند در آن حوالی اثری از متهم تحت تعقیب نبود اما در ادامه بررسی‌ها کارآگاهان موفق شدند محل تردد او را در کیانمهر کرج شناسایی کنند. 

پنج‌شنبه گذشته متهم تحت تعقیب که سوار بر یک خودروی مسافرکش اینترنتی بود توسط مأموران شناسایی شد و تیم‌ عملیاتی پلیس آگاهی توانست با شلیک تیر هوایی و متوقف کردن این خودرو، سارق حرفه‌ای را دستگیر کند.

به گفته سرهنگ محمد نادربیگی، رئیس پلیس آگاهی استان البرز، متهم مردی ۳۲ساله، مجرم و معتاد به شیشه است که دارای سوابق کیفری متعدد بوده و از آنجا که اتهامات مختلفی در پرونده‌اش است، معاون دادستان و سرپرست دادسرای ناحیه۳ کرج، دستور انتشار تصویر بدون پوشش چهره وی را صادر کرده تا شاکیان احتمالی برای طرح شکایت از او به پلیس آگاهی استان البرز در کرج مراجعه کنند.

منبع: همشهری
 

کد خبر 575757

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha