مجموع نظرات: ۱
شنبه ۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۶
۰ نفر

رضا نظری، طنزپرداز گیلانی که اواخر هفته گذشته بر اثر سرطان خون درگذشت، امروز ۶ دی با بدرقه مردم در قطعه هنرمندان گورستان بندرانزلی به خاک سپرده شد.

تدفین رضا نظری

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، رضا نظری هنرمندی که همواره لبخند بر لب‌های طرفدارانش می نشاند در شرایطی به خاک سپرده شد که صدها نفر از مردم و طرفداران وی آن هم در وضعیت نارنجی و شکننده کرونا در شهرستان بندر انزلی در این مراسم بی‌توجه به توصیه‌های بهداشتی حضور یافته بودند.

این طنز پرداز اهل استان گیلان که به علت بیماری سرطان خون در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری بود، روز چهارشنبه سوم آذر درگذشت. زنده‌یاد نظری در مصاحبه‌ای گفته بود: همه که نباید دکتر و مهندس شوند، برخی هم خداوند این رسالت را بر دوششان می‌گذارد که مردم را بخندانند و خوشحالم این توانایی را دارم برای لحظه‌ای شادی را به مردم هدیه می‌کنم.

او  متولد ۹ تیر ۱۳۵۵ بود طنزهایش را خودش می‌نوشت و کارگردانی و بازیگری می کرد و از سال ۷۰ با نمایش سفر به کارگردانی علیرضا غاروریانی وارد عرصه بازیگری شد. نخاله‌های دلباخته، دزدان ناشی، شب‌نشینی در گورستان، من فیروز ۲۵ سال دارم، تموم حرفات دروغ بود، این چند پدر ۱ و ۲ و جنجالی‌های ۲ چند اثری هستند که مرحوم نظری در آنها نقش‌آفرینی کرد.  

کد خبر 575633

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha