مجموع نظرات: ۵
شنبه ۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۶
۱ نفر

از کدام شهر میخواهید به کیش سفر کنید؟ حتما این مقاله را طمالعه کنید تا با انواع بلیط هواپیما کیش و بهترین سایت رزرو آنلاین بلیط هواپیما کیش آشنا شوید.

image-20201226103710-1.jpeg

​​​​​ مسافران زیادی با سردشدن هوا، هوس سفر به کیش را می‌کنند؛ چرا که این زمان از سال، بهترین زمان سفر به کیش است. خرید بلیط هواپیما کیش یکی از راحت‌ترین راه‌های دسترسی به این جزیره نیلگون است. کیش را باید یکی از زیباترین شهرهای ساحلی ایران دانست که علاوه بر زیبایی خیره‌کننده، دارای امکانات گردشگری و تفریحی فراوانی است. مسافرانی که قصد سفر به کیش را دارند، می‌تواند از راحت‌ترین مسیر دسترسی و خرید بلیط هواپیما کیش خود را به این جزیره برسانند. برای آنکه درباره بلیط هواپیما کیش بیشتر بدانید همراه این مطلب باشید.

انواع بلیط هواپیما کیش

گام اول برای کسانی که قصد مسافرت هوایی به کیش را دارند، آن است که با انواع بلیط هواپیما کیش آشنا شوند.

بلیط چارتر کیش

زمانی که صحبت از سفر به کیش به میان می‌آید، اکثر مسافران به خرید بلیط چارتر کیش می‌اندیشند؛ زیرا بلیط چارتر در سال‌های اخیر در مسیرهای پرطرفدار آن‌قدر محبوبیت کسب کرده است که مسافران حتی به بلیط سیستمی فکر نمی‌کنند.

بلیط چارتر کیش توسط چارترکنندگانی ایجاد می‌شود که تمامی بلیط‌های یک هواپیما را در یک مسیر مشخص (بیشتر در مسیرهای هوایی پرطرفدار) پیش‌خرید می‌کنند. چارترکنندگان مجاز بر قیمت‌گذاری دلخواه با توجه به سقف تعیین‌شده سازمان هواپیمایی کشوری هستند و خود بلیط‌ها را به فروش می‌رسانند.

محدوده قیمتی بلیط چارتر کیش افت‌وخیز زیادی دارد. اگر فصل سفر به کیش باشد و متقاضیان سفر زیاد باشند، بلیط چارتر با قیمت گرانی به فروش می‌رسد. در مقابل با کاهش مسافران در ایام کم‌مسافر سال، قیمت بلیط چارتر یکش رو به ارزانی می‌رود تا مسافران به سفر ترغیب شوند.

بلیط سیستمی کیش

بلیط سیستمی کیش بیشتر در نزد مسافرانی که قصد انجام سفرهای کاری دارند یا از طرف سازمان یا ارگانی اقدام به سفر می‌کنند، محبوب است؛ زیرا بلیط سیستمی این قابلیت را دارد که از مدت‌ها قبل از پرواز خریداری شود و مسافران با خیالی راحت از تاریخ دقیق سفر خود اطلاع کسب کنند.

هر شرکت هواپیمایی با ارائه لیستی، برنامه خود را در مسیرهای پروازی که انجام می‌دهد آماده می‌کند؛ به همین خاطر است که امکان رزرو بلیط سیستمی از ماه‌ها قبل از پرواز وجود دارد. بلیط سیستمی کیش، نوسان قیمتی کمتری دارد؛ اما هر چه به تاریخ پرواز نزدیک شود با قیمت گران‌تری فروخته می‌شود. درحالی‌که هر چقدر زمان خرید بلیط سیستمی دورتر از تاریخ پرواز باشد، ارزان خریدن آن محتمل‌تر است.

بلیط لحظه آخری کیش

کسانی که به دنبال یافتن انتخاب‌های ویژه برای سفر هستند، بلیط لحظه آخری کیش را مدنظر قرار دهند. بلیط لحظه آخری درواقع همان بلیط‌های چارتر و سیستمی هستند که به فروش نرفته‌اند و در همان روز اگر به فروش نرسند، سوخت می‌شوند. ازاین‌رو به بلیط لحظه آخری، بلیط روز هم گفته می‌شود. بلیط لحظه آخری کیش مناسب افرادی است که یا در جست‌وجوی خرید بلیط ارزان هواپیما هستند و یا به‌صورت ناگهانی مجبور به سفر شده‌اند.

قیمت بلیط لحظه آخری را زمان و حجم متقاضیان سفر مشخص می‌کند. در بازه‌های مسافرخیز قیمت بلیط لحظه آخری گران است؛ اما در بازه‌های کم مسافر، ایرلاین‌ها و چارترکنندگان برای ترغیب مسافران به سفر، بلیط لحظه آخری را با قیمتی ارزان به فروش می‌رسانند.

مسافران جزیره کیش می‌توانند با مراجعه به سایت ره بال آسمان، بلیط هواپیما کیش را در هر زمان از شبانه‌روز خریداری کنند.

بهترین قیمت بلیط هواپیما کیش

بهترین قیمت بلیط هواپیما کیش را در سایت ره بال آسمان ببینید

مسافران زیادی این سؤال را می‌پرسند که قیمت بلیط هواپیما کیش چگونه تعیین می‌شود؟ برای جواب این سؤال باید بدانید که محدوده قیمتی بلیط هواپیما تحت تأثیر مستقیم عوامل متعددی است که بر گرانی یا ارزانی آن می‌تواند مؤثر باشد. ازجمله عوامل تأثیرگذار بر قیمت بلیط هواپیما کیش، می‌توان به پارامترهای زیر اشاره کرد:

۱. نوع بلیط (چارتر، سیستمی و لحظه آخری)؛

۲. کلاس پروازی (اکونومی و بیزینس کلاس)؛

۳. فصل سفر (زمان اوج سفر یا زمان کاهش مسافران به کیش)؛

۴. فاصله مبدأ تا مقصد؛

۵.  زمان پرواز.

بهترین زمان خرید بلیط ارزان هواپیما کیش

بهترین زمان خرید بلیط ارزان قیمت هواپیما کیش در ایام غیر تعطیل

بیایید کمی روراست باشیم! در سفر به کیش باید با جیبی پر از پول سفر کنید. مگر می‌شود این‌همه راه تا جزیره لوکس کیش بروید و به پارک آبی اوشن نروید، به پارک دلفین‌ها سری نزنید، در آب‌های نیلگون خلیج‌فارس غواصی نکنید، سوار بر کشتی تفریحی نشوید و یا یکدل سیر در مرکز خرید دامون خرید نکنید! برای اینکه تمام این فعالیت‌ها از قلم نیافتند، نیاز است تا حداقل، بلیط هواپیما کیش را ارزان خریداری کنید.

کیش شهر پر رفت‌وآمدی است از این رو بهترین زمان برای خرید بلیط ارزان هواپیما کیش کمی با سختی پیدا می‌شود؛ اما همیشه یک‌راه حل وجود دارد. سفر خود را به ایام غیر تعطیل و ساعات پروازی خلوت موکول کنید تا بلیط ارزان هواپیما کیش را بخرید.

فرودگاه بین‌المللی کیش

فرودگاه بین‌المللی کیش یکی از پررفت‌وآمدترین فرودگاه‌های ایران است که پروازهایی را به‌صورت روزانه و دوره‌ای در مسیرهای داخلی و بین‌المللی انجام می‌دهد. در ترمینال پروازهای داخلی از ساعت ۶ تا ۲۴ مسافرگیری صورت می‌پذیرد و ترمینال پروازهای بین‌المللی شامل دو قسمت است. ترمینال شماره یک پروازهای خروجی و ترمینال شماره دو برای پروازهای ورودی است.

مسیر پروازی داخلی فرودگاه بین‌المللی کیش شامل شهرهای تهران، شیراز، مشهد، اصفهان، بندرعباس، کرمان، اهواز، تبریز، یزد، همدان، بوشهر، رشت، کرمانشاه، ساری، کاشان، گرگان، جم، عسلویه، ارومیه و سنندج می‌شود.

مسیر پروازی خارجی فرودگاه بین‌المللی کیش شامل شهرهای دوبی و مسقط است.

ایرلاین‌هایی که در این مسیر پروازی فعالیت دارند

ازجمله ایرلاین‌هایی که در مسیر پروازی کیش فعال هستند شامل کیش ایر، ایران ایرتور، آتا، کاسپین، آسمان، کارون، ماهان، معراج، قشم، سپهران، تابان و زاگرس می‌شوند.

مسیرهای پُرتردد پرواز کیش

بلیط هواپیما مشهد کیش

در ادامه به معرفی مسیرهای پرتردد پروازی کیش می‌پردازیم.

بلیط هواپیما مشهد کیش

سفر به شهرهایی که در مجاورت دریا است؛ همیشه برای افرادی که دور از دریا زندگی می‌کنند هیجان‌انگیز است. کیش را باید یک مقصد رؤیایی برای مسافران مشهدی دانست که در فصول مختلف سال به این جزیره نیلگون می‌روند. دوری این دو شهر از هم به فروش خوب بلیط هواپیما مشهد کیش کمک کرده است.

مسافران مشهدی بیشتر زمستان، را برای سفر به کیش انتخاب می‌کنند؛ زیرا در این زمان از سال، مشهد به‌شدت سرد است ولی هوای کیش رو به خنکی می‌رود و هوای آن بسیار دل‌چسب می‌شود. همین خوبی آب‌وهوای کیش در زمستان باعث شده که متقاضیان سفر افزایش پیدا کند و قیمت بلیط هواپیما مشهد کیش گران‌تر به فروش برسد که مسافران را از سفر ارزان دور می‌کند.

بلیط هواپیما تبریز کیش

کیش و تبریز آب‌وهوای کاملاً متفاوتی نسبت به یکدیگر دارند. مسافرانی که بلیط هواپیما تبریز کیش را می‌خرند و قصد سفر به این جزیره را دارند، خوب می‌دانند که از یک شهر خنک و خوش آب‌وهوا، وارد یک جزیره گرم و مرطوب می‌شوند. همین اختلاف جوی باعث محبوب‌شدن بلیط این مسیر پروازی بین تبریزی‌ها شده است.

به مسافران تبریزی پیشنهاد می‌شود که با خرید ارزان بلیط هواپیما به‌صورت آنلاین، پول بیشتری را برای انجام تفریحات آبی مانند فلای برد، جت اسکی، پدل بورد، شاتل، غواصی و پاراسل حفظ کنند. در خرید اینترنتی مسافران حق انتخاب زیادی دارند تا بتوانند بهترین قیمت بلیط هواپیما را بخرند.

بلیط هواپیما تهران کیش

آلودگی و شلوغی بیش‌ازحد تهران باعث شده تا مسافران برای فرار از استرس و تنش موجود در شهر، برای تمدد اعصاب به مناطق آرام و زیبا سفر کنند. جزیره نیلگون کیش یکی از انتخاب‌های همیشگی تهرانی‌ها است تا با خرید بلیط هواپیما تهران کیش خود را به آنجا برسانند.

برای اکثر تهرانی‌ها سفر در ایام تعطیل ایده‌ال است که در این زمان و با ازدحام مسافر، بلیط هواپیما کیش گران‌تر فروخته می‌شود؛ اما برای آنکه بتوان تا حدودی بلیط هواپیما را در این ایام ارزان خریداری کرد، بهتر است که اولاً اگر تاریخ سفر مسافران مشخص است بلیط سیستمی بخرند. دوماً ساعات پروازی صبح خیلی زود یا نیمه‌شب را انتخاب کنند. سوما کلاس پروازی اکونومی  رزرو شود.

اگر قصد سفر به تهران را دارید، حتما محتوای بلیط هواپیما تهران را قبل از خرید بلیط هواپیما؛ مطالعه کنید تا با انوع بلیط هواپیما تهران و روش های خرید ارزان آن آشنا شوید.

بلیط هواپیما اصفهان کیش

جزیره کیش مملو از فروشگاه‌های لوکس و عالی است. مناسب‌بودن قیمت اجناس در این جزیره باعث شده که مردم شهرهای نزدیک و حتی دور برای خرید به اینجا سفر کنند. ازجمله افرادی که برای خرید انواع اجناس به کیش می‌روند؛ شهروندان اصفهانی هستند که با خرید بلیط هواپیما اصفهان کیش به این جزیره زیبا سفر می‌کنند.

اگر کودک زیر ۱۲ سال همراه خود دارید با هوشیاری بیشتر بلیط هواپیما خریداری کنید؛ زیرا در بلیط سیستمی کیش، قیمت بلیط کودک کمتر از بزرگ‌سال است. این درحالی که در بلیط چارتر کیش، قیمت بلیط مسافر کودک با بزرگ‌سال یکسان محاسبه می‌شود.

روش‌های خرید بلیط هواپیما کیش

بهترین سایت خرید غیر حضوری بلیط ارزان هواپیما کیش

بدون هیچ درنگی، روش خرید بلیط هواپیما کیش را به‌صورت اینترنتی انتخاب کنید. در روش خرید آنلاین بلیط هواپیما کیش شما به‌راحتی می‌توانید از انواع قیمت‌ها، پروازها و خدمات بلیط چارتر، سیستمی و لحظه آخری کیش اطلاع پیدا کرده و بعد از یک مقایسه قیمتی بلیط مدنظر خود را بخرید. البته خرید شما باید در بستری امن و مطمئن انجام شود که سایت ره بال آسمان (rahbal.com) این مسیر را برای شما فراهم می‌کند.

اما چرا ره بال آسمان؟

  1. راحتی استفاده از سایت؛
  2. فروش بی‌واسطه بلیط هواپیما که افزایش قیمت بر روی آن اعمال نمی‌شود؛
  3. پشتیبانی ۲۴ساعته؛
  4. امکان کنسلی بلیط هواپیما کیش و استرداد وجه به‌صورت آنلاین و تلفنی.

کد خبر 575547

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha