بعد از گزارش عادل فردوسی پور شایعه پیشنهاد و پیوستن او به تلویزیون های فارسی زبان خارج از کشور منتشر شد.

فردوسی‌پور

به گزارش همشهری آنلاین، عادل فردوسی پور مجری و تهیه کننده برنامه نود و گزارشگر محبوب کشورمان طی گفتگوی کوتاهی که درحاشیه تمرین تیم رسانه ورزش صورت گرفت گفت: از حضور میلیونی مردم عزیز که مثل همیشه لطف داشتند و با وجود مشکلات و محدودیت‌های فضای مجازی گزارش را دنبال کردند ممنونم.

او در خصوص نحوه حضورش برای گزارش بازی فینال گفت: همانطور که می‌دانید، ای اف سی یک نهاد بین المللی ورزشی است که کشور ما نیر ضمن داشتن کرسی‌های مختلف در آن عضویت دارد.همه ساله بازیکنان و مربیان تیم ها، داوران، مسئولین فدراسیون فوتبال، مقامات کشورمان و اهالی رسانه در رویدادهای این نهاد شرکت می‌کنند و امسال هم برای بازی فینال به دعوت ای اف سی در قطر حضور پیدا کردند، من هم از طرف ای اف سی برای گزارش همین بازی دعوت شدم.

او در پاسخ به برخی شایعات پیرامون سفرش گفت: بر خلاف این شایعات مغرضانه که پیش‌تر هم به اشکال مختلف دیگر صورت گرفته، من برای گزارش این بازی هیچ دستمزدی نه از ای اف سی و نه از هیچ مقام و نهاد دیگری دریافت نکردم. همچنین با هیچ شبکه فارسی زبان آن ور آبی مذاکره نکرده و نمی کنم .

فردوسی پور در ادامه گفت: همیشه افتخارم این بوده که برای مردم عزیز کشورم کار کرده و تنها از سر علاقه به حرفه ام و برای مردم کشورم گزارش کرده‌ام. گذر زمان علت این فضا سازی های هدفمند را روشن خواهد کرد.

گزارش عادل برای صفحه فارسی اینستاگرام ای اف سی روز شنبه گذشته خبرساز شد و بیش از ۸۰۰ هزار نفر به صورت لایو در این گزارش حضور داشتند. 

کد خبر 575427

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha