معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از تمامی ادارات و صاحبان صنوف خواست که برای پیشگیری از ترافیک سنگین در ساعات منتهی به منع تردد شبانه به زمان اعلام شده برای پایان فعالیت صنوف توجه داشته باشند.

منع تردد - محدودیت - ممنوعیت شبانه

به گزارش همشهری‌آنلاین و به نقل از ایسنا؛ سرهنگ علی همه خانی با اشاره به محدودیت‌های اعمال شده برای تردد در سطح شهر گفت: درخواست ما از رانندگان این است که برای آنکه جریمه نشوند، زمان خود را مدیریت کنند. در حال حاضر ساعت پایان کار صنوف ۱۸ اعلام شده است، بنابراین از ساعت ۱۸ تا ۲۱ ، سه ساعت زمان وجود دارد تا شهروندان از محل کار به منازل خود بازگردند. پس در این شرایط حتی با وجود برخی از مداخلات جوی هم دیگر نباید نگرانی بابت دیر رسیدن از خانه به محل کار وجود داشته باشد، مگر اینکه مدیریت زمان صورت نگیرد.

وی ادامه داد: عدم مدیریت زمان سبب می‌شود تا برخی از رانندگان تا پس از ساعت ۲۱ نیز در معابر حضور داشته و حجم ترافیک نیز بالا باشد، در این میان برخی دست به اقداماتی نظیر مخدوش کردن پلاک و ... می‌زنند تا جریمه نشوند.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: درخواست پلیس از همه صاحبان صنوف و مشاغل و ادارات این است که به مصوبات ستادملی مقابله با کرونا پایبند بوده و کارکنان و کارمندان خود را در همان موعد مقرر از محل کار ترخیص کنند تا پیامدهایی نظیر ترافیک سنگین و ... در معابر ایجاد نشود.

به گفته همه‌خانی، اگر آستانه تحمل راننده ای پایین باشد این موضوع می تواند آغازگر بروز رفتارهای غلط ترافیکی شده و راننده را مجبور به انجام برخی کارها مانند مخدوشی پلاک ، رانندگی با سرعت های بالا ، سبقت غیرمجاز، عبورهای خطرناک و با سرعت از چراغ قرمز ، عدم توجه به فرامین پلیس مستقر در معابر، عبور از محل های ممنوع و پرخاشگری در حین رانندگی کند. 

کد خبر 575351

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha