مجموع نظرات: ۰
پنجشنبه ۴ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۲
۰ نفر

  مراسم عروسی پسر یکی از وزرای سابق دولت مالزی با شرکت هزاران نفر در داخل خودروها و با رعایت آیین نامه‌های بهداشتی در سطح شهر برگزار شد.

پسر وزیر مالزی

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، هزاران نفر در مراسم جشن عروسی پسر یکی از وزرای محلی مالزی شرکت کردند. این جشن عروسی با حضور حدود ۱۰ هزار نفر در منطقه «پوتراجایا» و با رعایت آیین‌نامه‌های بهداشتی و بدون آنکه مهمانان از خودروهای خود پیاده شوند.

در این مراسم مهمانان با خودروهای خود در پشت خودروی «تِنگکو اَدنان تنگکو منصور»، همسرش و پسرشان «تنگکو محمد حافظ تنگکو» و عروس این خانواده «اوسینه کایرل آلاگیا» در خیابان حرکت کردند. در یکی از تصاویر آقای وزیر در پایان مراسم رژه خودروها، در مقابل محل برگزاری جشن عروسی ایستاده و شخصا از همه مهمانان که او و خانواده اش را مشایعت کردند تشکر می‌کند. این سیاستمدار با نفوذ و وزیر سابق کابینه دولت مالزی تصاویری از مراسم عروسی دخترش را صفحه رسمی فیسبوک خود منتشر کرد.

او ضمن انتشار تصاویری از جشن عروسی پسرش در پستی نوشت: «از همه شما که با درک شرایط کشور با رعایت تمامدستورالعمل‌های بهداشتی و بدون آنکه از خودرو پیاده شوید در مراسم عروسی پسرم شرکت کردید قدردانی می‌کنم. من و خانواده‌ام قدردان این حمایت شما هستیم و از شما تشکر می‌کنیم.»

گفتنی است؛ بنا به گزارش استریت تایمز مالزی، پس از پایان مراسم  رژه خودروها، این خانواده مراسمی خصوصی و کوچک را با حضور مهمانان ویژه در تالاری در مقابل کاخ دادگستری ترتیب دادند.

کد خبر 575157

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار چهره‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha