فرمانده سپاه فجر استان فارس گفت: با همت خیران و سپاه فجر زمینه آزادی ۱۱۰ زندانی جرائم غیرعمد تا سالروز شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی در فارس فراهم می‌شود.

سردار یدالله بوعلی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، سردار یدالله بوعلی در ستاد هماهنگی بزرگداشت سالروز شهادت شهید سلیمانی در فارس اظهار کرد: میزان بدهی این زندانیان جرائم مالی غیرعمد که زمینه آزادی آنان فراهم شده، ۵ میلیارد و ۶۴۵ میلیون تومان بوده است.

وی از برگزاری جشنواره ملی عصر سلیمانی‌ها در دو بخش با همکاری سپاه خبر داد و افزود: این جشنواره با هزینه ۶۰ میلیون تومان در قالب پویانمایی، نرم‌افزار، پوستر و فیلم کوتاه با موضوع «ما ملت امام حسینیم» و «ما ملت شهادتیم» ۷ دی برگزار می‌شود و پخش زنده آن در صدا و سیمای مرکز فارس پیش‌بینی شده است.

جمع‌آوری امضای دیجیتال از طریق فضای مجازی به صورت ملی با موضوع‌هایی چون «نه به مذاکره»، «خروج آمریکا از منطقه»، «مکتب سلیمانی» و «انتقام سخت» از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی‌شده بزرگداشت سالروز شهادت سردار سلیمانی است.

فرمانده سپاه فجر فارس برگزاری مسابقه مجازی با موضوع وصیتنامه شهید سلیمانی با مشارکت سپاه و کمیته امداد و پیش‌بینی اهدای ۳۰ میلیون تومان جایزه را از دیگر برنامه‌ها عنوان کرد و افزود: در سطح دانش‌آموزی برنامه «چهره بیداری» با مشارکت ۲۵ هزار دانش‌آموز، ۲۵۰ مدرسه و ۷۵۰ مربی پیش‌بینی شده است.

سردار بوعلی از استمرار کمک‌های مومنانه در ایام سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی هم خبر داد و گفت: از ولادت حضرت زینب(س) تا شهادت این سردار عزیز سپاه اسلام کمک‌های مومنانه با توزیع ۳۰ هزار بسته آغاز شده است.

کد خبر 574859

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha