باشگاه پرسپولیس اعتقاد دارد لغو بازی پرسپولیس و ذوب آهن در لیگ برتر این تیم را از شرایط مسابقه دور کرده بود و همین موضوع باعث شده تا این تیم با آمادگی کامل در فینال لیگ قهرمانان آسیا حضور پیدا نکند.

آرم باشگاه پرسپولیس

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه پرسپولیس، نایب قهرمان آسیا در خصوص اعتراض به لغو بازی با ذوب‌آهن  در لیگ برترفوتبال ایران توضیحاتی را منتشر کرد.
 یکی از اعضای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در تازه‌ترین اظهارنظر خود عنوان کرده از سوی باشگاه پرسپولیس ابدا نامه‌ای در مورد دلایل لغو بازی با ذوب‌آهن دریافت نکرده و مستنداتی هم نیامده که بخواهند به آن ورود کنند.

درهمین راستا و برای تنویر افکار عمومی اعلام می‌دارد روز ۲۳ آذرماه، نامه باشگاه پرسپولیس خطاب به حیدر بهاروند ریاست محترم سازمان لیگ ارسال شد و در آن نامه، خواستار روشن شدن سه موضوع در خصوص لغو دیدار با ذوب‌آهن اصفهان بودیم:
یک) اعلام دقیق دلایل لغو این دیدار.
دو) ایجاد شرایط برابر پس از بازگشت از فینال لیگ قهرمانان آسیا برای تیم‌ها و جلوگیری از ایجاد فشردگی مسابقات.
سه) پیگیری موضوع لغو بازی و تخلفات احتمالی باشگاه ذوب‌آهن در رعایت پروتکل‌های اعلامی.

با این حال، بابت بی‌اطلاعی یکی از اعضای کمیته انضباطی از دریافت چنین نامه‌ای تعجب می‌کنیم؛ آن هم در شرایطی که ظهر امروز، پیرو اعتراض قبلی خود، نامه جدیدی به سازمان لیگ ارسال کردیم و خواستار تعیین تکلیف فوری دیدار با ذوب‌آهن شدیم.

باید دید به چه دلیلی دوستان ما در کمیته انضباطی حتی از ارسال نامه باشگاه هم ابراز بی‌اطلاعی می‌کنند و از کلمه «ابدا» درمورد دریافت نامه سود می‌برند. بدون تردید ساختار اداری و ثبت شماره نامه در دبیرخانه بهترین راه برای کشف حقیقت است.
در نهایت اینکه انتظار می‌رود مسئولان محترم فدراسیون فوتبال در قبال مصاحبه‌های بدون اطلاع مسئولان مربوطه خود سختگیری بیشتری به خرج دهند و به جای تکذیب فوری مسائل یا اظهارنظر بدون مطالعه، به بررسی بیشتر موارد حرفه‌ای و شغلی خود بپردازند.
بعد از این بیانیه رضا جاودانی هم پاسخ پرسپولیس را در گفت و گو با فارس داد.

این مقام مسئول درباره بیانیه باشگاه پرسپولیس نسبت به صحبت های امروز خود اظهار داشت: در این بیانیه آمده است ما نامه خود را به سازمان لیگ ارسال کرده ایم. به عنوان عضو کمیته انضباطی باید از کجا بدانم این باشگاه به سازمان لیگ چه نامه ای زده است و اصلا این موضوع در صلاحیت من نیست. اگر باشگاه پرسپولیس به کمیته انضباطی نامه ای ارسال و شکایتی را مطرح کرده باشد ما رسیدگی می کنیم اما تاکنون هیچ نامه ای به ما نرسیده است.

وی ادامه داد: من درباره ارسال نامه به کمیته انضباطی صحبت کردم نه سازمان لیگ. طبیعتاً اگر نامه ای به ما برسد در جریان هستیم و نسبت به این موضوع طبق قوانین تصمیم گیری می شود. باشگاه پرسپولیس در بیانیه خود نوشته است دوستان ما در کمیته انضباطی حتی از ارسال نامه باشگاه هم ابراز بی اطلاعی می کنند. در ابتدا باید بگویم به عنوان عضو کمیته انضباطی دوست هیچ یک از باشگاه ها نیستم و این کمیته مستقل براساس قانون تصمیم می گیرد. دوستی و رفاقت برای خارج از کمیته انضباطی است.

عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ادامه داد: در این بیانیه آمده از اظهار نظر من به دلیل بی اطلاعی برای دریافت نامه تعجب می کنیم. من از کجا باید بدانم باشگاه پرسپولیس به سازمان لیگ چه نامه ای ارسال کرده است زیرا حوزه کاری من جای دیگری است. دوستان قبل از صدور بیانیه و بازی با افکار عمومی یک بار مصاحبه مرا درست بخوانند تا بعدها گریبان شان را نگیرد.

جاودانی ادامه داد: متاسفانه باشگاه های ما نه درست نسبت به موضوعی مطالعه کرده و نه درست روی آن عمیق می شوند. اگر من از ارسال نامه به سازمان لیگ اطلاع داشتم جای تعجب داشت. این بیانیه نوعی بی سلیقگی بوده که حتی یک بار هم مصاحبه ای که من در آن گفته ام درخواستی از باشگاه پرسپولیس به کمیته انضباطی نیامده را نخوانده اند. من گفتم نامه یا شکایتی از باشگاه پرسپولیس و سازمان لیگ به کمیته انضباطی ارسال نشده است تا بتوانیم ورود کنیم. حتی این بحث قابلیت پیگیری هم دارد.

وی تصریح کرد: در نهایت انتظار می رود مسئولان محترم باشگاه پرسپولیس در قبال بیانیه های خود بدون اطلاع از متن مصاحبه اقدامی انجام ندهند زیرا اظهار نظر بدون مطالعه بیشتر به شخصیت و حیثیت آنها لطمه می زند.

کد خبر 574504

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha