هیات مدیره استقلال خواستار عذرخواهی صداوسیما از طرفداران این باشگاه شد.

ارم استقلال

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، در پی توهین صورت گرفته به هواداران استقلال در سریال خانه امن که شب گذشته از شبکه یک سیما پخش شد، صبح امروز (دوشنبه) هیات مدیره استقلال جلسه‌ای در ساختمان این باشگاه و با حضور مدیرعامل استقلال تشکیل داد.

در پایان این جلسه بیانیه‌ای صادر شد که متن آن به شرح زیر است:

روزگذشته سکانسی از سریال خانه امن از سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش و در فضای مجازی دست به دست شد که علی رغم همه ارزش‌های بالای این سریال پرمحتوا، صحنه‌ای توهین آمیز را به نمایش  گذاشت. صحنه نمایش داده شده به قدری منزجر کننده بود که از بیان آن خودداری می‌شود.

باشگاه استقلال ضمن اعتراض شدید به این خطای بزرگ، انتظار دارد رئیس محترم سازمان صداوسیما به این معضل که در برنامه‌های آن سازمان پر تکرار هم شده، ورود کرده و ضمن عذرخواهی از سرمایه‌های اصلی باشگاه یعنی هواداران شریف و فهیم، هرچه سریعتر نسبت به جبران آن اقدام کند.

در همین رابطه کارگردان سریال خانه امن به حواشی پیرامون انتشار یک قسمت از این سریال که موجب انتقاد طرفداران تیم استقلال تهران شده است، پاسخ داد.

احمد معظمی، در گفت وگو با ایلنا در این خصوص بیان داشت: هواداران عزیز استقلال و پرسپولیس کمی صبور باشند. از نظر من اگر قسمت امشب و فرداشب را تماشا کنند، خیالشان از بابت همه چیز راحت شود. واکنشی که ایجاد شده به این خاطر است که ماجرا هنوز تمام نشده و مردم همه واقعیت را ندیده اند و اگر کمی صبوری به خرج دهند تا ماجرا به طور کامل به نمایش در بیاید ابهامات و سو تفاهم‌هایی که به وجود آمده رفع و رجوع خواهد شد.

او ادامه داد: یکسری از طرفداران فوتبال روی پرچم تیمشان تعصب دارند که کاملاً طبیعی است و حق با آنهاست. ما قصد و غرضی نداشته‌ایم و به همه چیز فکر کرده‌ایم و برای همین است که می‌گویم که باید قسمت‌های امشب و فردا شب را تماشا کنند و قطعاً بعد از این دو قسمت نظرشان تغییر خواهد کرد و متوجه می‌شوند ماجرا سو تفاهم بوده است. مطمئن باشید همه جوانب کاری که انجام داده‌ایم را سنجیدیم و اینطور نبوده که نسنجیده اقدامی انجام بدهیم. به هیچ عنوان عوامل سریال قصد توهین به پرچم و یا باشگاه استقلال را نداشته‌اند و اگر آنها امشب و فرداشب سریال را دنبال کنند به صورت کامل متوجه می‌شوند.

او در پاسخ به این سوال که چرا تیم استقلال برای این قسمت انتخاب شده است گفت: ما قصد داشتیم فردی که در سریال نقش یک داعشی را بازی می‌کند در نقش یکی از طرفداران تیم محبوب استقلال یا پرسپولیس باشد که اصلا ربطی به توهین به هیچکدام از این دو باشگاه و هواداران محترمش را ندارد. استقلال و پرسپولیس دو تیم محبوب ایران هستند و همانطور که گفتم ما روی همه چیز فکر کرده‌ایم. من به شخصه فوتبالی نیستم اما هر دو تیم تهرانی را دوست دارم و برای آنها آرزوی موفقیت دارم.

با توجه به صحبت های کارگردان احتمال دارد امشب این بازیگر داعشی با پرچم پرسپولیس به ورزشگاه برود تا عدالت بین دو باشگاه رعایت شود که اگر این مهم رخ بدهد بازهم شاهد واکنش های مختلف خواهیم بود.

کد خبر 574410

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha