رئیس پلیس آگاهی البرز از دستگیری سارق و مالخر خودرو و قطعات داخل خودرو با ۴۴ فقره سرقت در مناطق مختلف این استان خبر داد.

دستگیری سارقان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، سرهنگ محمد نادربیگی اظهار کرد: در پی دریافت گزارش‌هایی مبنی بر سرقت خودرو و وسایل داخل خودرو در مناطقی از شهر کرج، بررسی موضوع و شناسایی سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستورکار کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی استان البرز قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی البرز گفت: بلافاصله موضوع به تمام کلانتری‌های سطح حوزه مخابره شد تا اینکه  نیروهای کلانتری ۱۲ چمران  حین ماموریت یک دستگاه خودروی سرقتی تیبا توقیف کردند و  راننده  به همراه خودرو برای بررسی بیشتر و انجام تحقیقات تکمیلی به پایگاه یکم پلیس آگاهی البرز منتقل شد.

نادربیگی بیان کرد: نامبرده در بازجویی‌های صورت گرفته، در ابتدا منکر سرقت شد، اما در مواجهه با اسناد و مدارک موجود به جرم خود مبنی بر ۴  فقره سرقت خودروهای سمند، پراید، تیبا و پژو ۲۰۶ و ۴۰ فقره سرقت وسایل داخل خودرو در مجموع ۴۴ فقره سرقت خودرو و داخل خودرو در مناطقی از جمله عظیمیه کرج و  فردیس و فروش قطعات سرقتی به یک مالخر اعتراف کرد.

وی درباره شیوه و شگرد سرقت‌ها افزود: متهم در ساعات خلوت روز و در مکان‌های کم‌تردد اقدام به شناسایی و سرقت خودروهای فاقد تجهیزات ایمنی می‌کرد و با انتقال آنها به حاشیه شهر، قطعات این خودروها را به سرقت می‌برد و خودرو را رها می‌کرد.

نادربیگی همچنین افزود: کارآگاهان طی تحقیقات گسترده پلیسی، مالخر را در یکی از مناطق کرج  دستگیر و از وی یک عدد قوطی اسپری اشک آور، ۲ دستگاه گوشی تلفن همراه مسروقه و  یک دستگاه خودروی پرشیا سرقتی کشف کردند. تاکنون ۲۳ نفر از مالباختگان پرونده شناسایی شده‌اند.

کد خبر 574175

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha