جوانی که سابقه قهرمانی در رده سنی نوجوانان جهان دارد و امروز معتاد شده، به اتهام کلاهبرداری در قالب خرید اینترنتی طلا به دام پلیس استان قم افتاد.

طلافروشی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایمنا، پلیس استان قم جوانی ۲۵ ساله‌ای را بازداشت کرد که سه دوره قهرمان رقابت‌های ورزشی نوجوانان جهان شده و میلیون‌ها تومان در پوشش خریدن اینترنتی طلا در یکی از وبسایت‌ها کلاهبرداری کرده است. متهم در فضای مجازی طعمه‌هایی را شکار می‌کرد که قصد فروختن طلا داشتند. او قیمت طلا را گرمی ۱۰ تا ۲۰ هزار تومان گران‌تر پیشنهاد می‌داد و از فروشنده شماره حساب می‌گرفت. سپس با بهره بردن از نقص سیستم بانکی فروشنده را فریب می‌داد تا پیامک تایید حواله را با پیامک واریز اشتباه بگیرد و طلا را تحویل دهد.

متهم جوان که تا اینجا بیش از ۵ شاکی دارد، پول‌های بادآورده را به باد داده و تنها در دو ماه ۸۰ میلیون تومان هزینه اقامت هتل کرده است. امروز هم که در چنگال قانون افتاده چیزی در بساطش باقی نمانده است. متهم ۲۵ ساله و معتاد سابقه خرید و فروش دلار تقلبی هم در کارنامه دارد و با اینکه ابراز پشیمانی کرده، به نظر می‌رسد این بار دیگر راه برگشت ندارد.

کد خبر 574056

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha