پلیس افراد متخلف را که اقدام به مخدوش کردن پلاک می‌کنند به دادگاه معرفی می‌کند و قاضی برای آنها یک تا ۳ ماه دستور توقیف خودور و ۳ تا ۶ میلیون تومان جریمه در نظر می‌گیرد.

مخدوش کردن پلاک خودرو در زمان تردد ممنوع

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، محمدرضا محمدی، رئیس پلیس راهور استان اصفهان با اشاره به لغو طرح زوج و فرد در اصفهان گفت: طرح زوج و فرد که به علت آلودگی هوا تا پایان هفته گذشته فعال بود، از امروز با توجه به شرایط خوب آب و هوایی لغو شد. در راستای مصوبات ستاد ملی و استانی مبارزه با کرونا تردد هر گونه وسیله نقلیه روزهای شنبه و یکشنبه ۲۹ و ۳۰ آذر از ساعت ۲۰ تا ۴ بامداد ممنوع است و با توجه به اجرای محدودیت‌ها و ابلاغ تعطیلی اصناف، از ساعت ۱۸ توصیه می‌شود کسبه و واحدهای صنفی قبل از ساعت ۲۰ در محل سکونت حضور داشته باشند.

وی با اشاره به تخلف مخدوش کردن پلاک خودرو در اصفهان افزود: با افرادی که پلاک خودرو خود را مخدوش می‌کنند، شدیداً برخورد می‌شود، تاکنون بیش از ۳۰۰ دستگاه خودرو در پارکینگ توقیف شدند و حدود ۲ هزار خودرو هم که پلاک آن‌ها مخدوش بود، شناسایی و با آن‌ها تماس گرفته شده و مالکان باید خود را به پلیس معرفی کنند. در این راستا خودرو به پارکینگ منتقل و شخص به دادگاه معرفی می‌شود.

محمدی با بیان اینکه پلاک هویت وسیله نقلیه است و کسی حق ندارد آن را دستکاری کند، عنوان کرد: پلاک مخدوش چون با حقوق شهروندی مردم و در کنار مباحث ترافیکی به تهدیدهای امنیتی مربوط می‌شود، پلیس در مقابل آن کوتاه نمی‌آید و با کسانی که امنیت مردم را به خطر می‌اندازند به جد برخورد می‌کند. پلیس افراد متخلف را که اقدام به مخدوش کردن پلاک می‌کنند به دادگاه معرفی می‌کند؛ دادگاه هم یک تا ۳ ماه دستور توقیف می‌دهد و ۳ تا ۶ میلیون تومان جریمه می‌کند.

کد خبر 574050

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اصفهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha