ماجرای گزارش عادل فردوسی‌پور در صفحه اینستاگرام ای‌اف‌سی باعث شده تا اختلاف نظرها در خصوص دوری او از صداوسیما در این سازمان بیشتر نمایان شود.

عادل

به گزارش همشهری آنلاین، بعد از حضور عادل فردوسی پور در قطر برای گزارش فینال آسیا هر لحظه بر تعداد دنبال کنندگان صفحه اینستاگرام فارسی ای‌اف‌سی افزوده می‌شود. موضوعی که بعد از دو سال دوری عادل از صداوسیما همچنان بیانگر محبوبیت غیرقابل انکار اوست. 

پیش بینی می‌شود تا زمان آغاز بازی پرسپولیس و اولسان در فینال لیگ قهرمانان آسیا تعداد دنبال کنندگان صفحه فارسی اینستاگرام ای‌اف‌سی به بیش  از دو میلون نفر برسد. موضوعی که باعث شده تا صداوسیما به دلیل رفتاری که طی این دو سال با گزارشگر محبوب مردم داشته بیش از گذشته مورد انتقاد قرار بگیرد.

با این همه نکته جالب اینجاست که در خود سازمان صداوسیما هم خبر حضور عادل فردوسی‌پور در قطر برای گزارش این بازی برای نهادی به جز صداوسیما اتفاق بزرگی محسوب می‌شود. ماجرایی که حسابی خبرساز شده و البته از اختلاف نظر شدید در این سازمان نسبت به برخوردی که با عادل صورت کرفته دارد.

کانال تلگرام صداوسیما از دیروز که عادل راهی قطر شده است اخبار مربوط به این گزارشگر را به طور کامل پوشش داده و البته از قبول پیشنهاد کنفدراسیون فوتبال آسیا توسط عادل استقبال کرده است.  این کانال خبری با تیتر «کولاک عادل در صفحه اینستاگرام فوتبال آسیا» افزایش تعداد فالوور این صفحه را پوشش داده است.

ماجرایی که بیشتر از قبل اختلاف نظر و دودستگی در سازمان صداوسیما در ماجرای عادل را نشان می‌دهد.  جایی که فروغی همچنان در ساختار «جزیره» مانند شبکه سه با تصمیماتی اینچنینی جلوتر از مدیران بالادستی می‌تازد.

کد خبر 573782

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha