مدیر کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با ارسال بخشنامه‌ای به مدیران مدارس دو روز یکشنبه ۳۰ آذر و دوشنبه اول دی را روزهای بدون تلفن، تبلت و رایانه و تعطیلی آموزش مجازی اعلام کرد.

آموزش مجازي

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، طبق این بخشنامه که با امضای هادی زارع‌پور، مدیر کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد ابلاغ شده، هدف از معرفی روزهای بدون رایانه، تبلت و تلفن صیانت از سلامت جسمی، روحی و روانی دانش‌آموزان برابر آسیب‌های فضای مجازی و تحکیم روابط اعضای خانواده اعلام شده است. در بخشنامه مدیر کل از مدیران مدارس استان در تمام مقاطع تحصیلی خواسته شده در این ۲ روز آموزش‌ها تنها از طریق رسانه ملی پیگیری شود.

حیدرخواه، مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد درباره جزئیات این بخشنامه گفت: در این ۲ روز فعالیت مدارس طبق روال معمول اعلامی مبتنی بر شرایط کرونا دایر است و کادر اجرایی در مدارس حضور خواهند داشت و این بخشنامه به معنی تعطیلی مدارس نیست. همان‌گونه که اعلام شده، در این ۲ روز هیچ‌گونه فرایند آموزشی از طریق فضای مجازی ارائه نخواهد شد که شامل امتحان‌ها هم می‌شود.

صدور این بخشنامه بیش از دانش‌آموزان خوشحالی خانواده‌ها را در پی داشته است، زیرا از نیمه شهریورماه تاکنون فرزندان آنها به صورت مستمر درگیر فضای مجازی و گوشی و تبلت و رایانه بوده‌اند که این مساله روی سلامت جسمی و روحی دانش‌آموزان تاثیر منفی داشته است.

کد خبر 573764

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha