به گفته کارشناس سازمان هواشناسی امروز در ۱۸ استان کشور باران و برف می‌بارد.

برف

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از میزان، کبری رفیعی در خصوص آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور گفت: طی ۲۴ ساعت آینده در استان‌های چهارمحال و بختیاری، لرستان، مرکزی، قم، اصفهان، خراسان رضوی و خراسان جنوبی بارش برف و باران رخ می‌دهد.

وی گفت: برای استان‌های قزوین، تهران، سمنان، گیلان، مازندران، گلستان، بوشهر، فارس و خراسان شمالی بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود، نیمه شمالی کرمان و یزد هم رگبار باران را دارند.

این کارشناس سازمان هواشناسی گفت: فردا برای بخش‌هایی از گیلان، جنوب کرمان و هرمزگان بارش باران پیش‌بینی می‌شود، در استان خراسان جنوبی و جنوب خراسان رضوی بارش‌ها تضعیف می‌شود و به صورت پراکنده رخ می‌دهد.

 رفیعی افزود: از روز دوشنبه تا ظهر چهارشنبه برای بیشتر مناطق کشور آسمانی صاف پیش‌بینی می‌شود که این شرایط سبب افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا در شهرهای پرجمعیت و صنعتی می‌شود. از بعد از ظهر چهارشنبه یک سامانه بارشی جدید از سمت شمال غرب وارد کشور می‌شود که به تدریج نوار غربی کشور و همچنین دامنه‌های البرز و غرب سواحل دریای خزر را در برمی‌گیرد و پنجشنبه به جز استان‌های سیستان ‌و بلوچستان، کرمان، هرمزگان و خراسان جنوبی بقیه نقاط کشور با بارش باران و برف مواجه هستند.

این کارشناس سازمان هواشناسی در خصوص آخرین وضعیت آب‌ و هوایی چند روز آینده پایتخت توضیح داد: آسمان تهران امروز ابری است و  گاهی برای آن بارش باران و وزش باد پیش‌بینی می‌شود. همچنین حداکثر دمای پایتخت امروز ۸ درجه بالای صفر است و حداقل دمای مهرآباد به ۴ درجه سانتی‌گراد می‌رسد.

کد خبر 573750

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha