گروه اقتصادی: رئیس مرکز آمار با اشاره به آغاز اجرای طرح «جمع‌آوری اطلاعات اقتصادی خانوار» از اول مردادماه -که گام اول طرح دولت برای توزیع نقدی یارانه‌ها محسوب می‌شود-

از افرادی که تاکنون کدملی خود را دریافت نکرده‌اند درخواست کرد هر چه سریع‌تر با مراجعه به ادارات ثبت احوال، کد ملی دریافت کنند.

محمد مدد در گفت‌وگو با همشهری افزود: از آنجا که جمع‌آوری اطلاعات افراد متقاضی دریافت یارانه نقدی در این طرح، براساس کد ملی صورت می‌گیرد، افرادی که کد ملی خود را در فرم‌ها درج نکنند، همچون افرادی هستند که فرم‌ها را پر نکرده‌اند.

وی اظهار داشت: علاوه بر کد ملی، در فرم‌های طرح «جمع آوری اطلاعات اقتصادی خانوار» درج سریال شناسنامه نیز ضروری است، بنابراین افرادی که شناسنامه خود را گم کرده‌اند هر چه سریع‌تر نسبت به دریافت شناسنامه المثنی اقدام کنند.

مدد ادامه داد: همچنین در زمان ارائه فرم‌ها در ایستگاه‌های مرکز آمار، ارائه قرارداد اجاره برای خانوارهای ساکن خانه‌های اجاره‌ای و فاقد مسکن ملکی، ضروری است.

البته قبل از اینکه مردم از ۱۲ مرداد به ایستگاه‌های مرکز آمار که در مدارس و مساجد مستقر خواهند شد، مراجعه کنند و فرم‌های تکمیل شده را تحویل دهند، باید به نزدیک‌ترین مسجد محل مراجعه کنند تا اطلاعات فرم آنها مورد تایید مسجد قرار گیرد.

کد خبر 57358

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز