کاپیتان پرسپولیس از وضعیت این تیم در آستانه فینال لیگ قهرمانان آسیا گفته است.

سیدجلال حسینی

به گزارش همشهری آنلاین در فاصله یک روز مانده به فینال لیگ قهرمانان آسیا سیدجلال حسینی کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس در گفتگو با سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: ما برای رسیدن به فینال خیلی تلاش کردیم. سختی‌های زیادی را تحمل کردیم. الان در بهترین جایگاه آسیا یعنی فینال هستیم.

حسینی در خصوص لغو بازی‌های پرسپولیس در لیگ برتر ایران تصریح کرد: ما در لیگ برتر خودمان بازی‌های خوبی انجام دادیم. متاسفانه نتوانستیم دو بازی آخر (نساجی و ذوب آهن) را برگزار کنیم. ۱۸ - ۱۹ روز بازی نکردیم ولی تمرینات خوبی پشت سر گذاشتیم.

مدافع پرسپولیس که در فینال سال ۲۰۱۸ هم در پرسپولیس حضور داشت، نظر متفاوتی نسبت به کارشناسان در خصوص فینال تک بازی دارد. بسیاری معتقدند فینال تک بازی به سود سرخها ست اما حسینی نظر دیگری دارد: شرایط همیشه تغییر می‌کند. شرایط ما هم عوض شده است. فینال لیگ قهرمانان آسیا همیشه رفت و برگشت بود ولی الان تک بازی است و این، کار را برای هر دو تیم سخت می‌کند. جای اشتباه کم است اما ما آماده هستیم.

حسینی ادامه داد: دو سال پیش هم به فینال رفتیم که برایمان سخت بود. بازی خوبی کردیم ولی قهرمان نشدیم. حالا آمده‌ایم تا برای بازی خوب آماده شویم.

کاپیتان پرسپولیس در پایان با تشکر از هواداران این تیم گفت: همیشه باید از تماشاگران تشکر کنیم. امیدوارم انرژی بدهند و دعا کنند روز خوبی (برابر اولسان) داشته باشیم.

کد خبر 573566

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha