عضو کمیسیون «امنیت ملی و سیاست خارجی» مجلس شورای اسلامی از شناسایی دقیق، با سوابق و عکس همه افراد دخیل در ترور شهید محسن فخری‌زاده خبر داد و این اقدام را «حیرت‌آور» عنوان کرد.

ترور خودرو محسن فخری زاده

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از میزان، جلیل رحیمی‌جهان‌آبادی در روزنوشت ۲۵ آذر، جلسه اعضای کمیسیون «امنیت ملی و سیاست خارجی» مجلس شورای اسلامی با وزارت اطلاعات را اینگونه شرح داده است: 
 
حدود ۱۲ صحن تعطیل شد، چون نهار همه اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی دعوت وزارت اطلاعات بودیم هماهنگ کردم که با خودرو خودم بروم و آدرس محل جلسه را گرفتم و رفتم. نماز و نهار را خدمت وزیر محترم اطلاعات بودیم و صحبتی هم با آقای علوی داشتم.

 بعد نهار از حدود ۱/۳۰ تا ۵/۳۰ جلسه بود معاونت‌های مختلف اطلاعات خارجی و ضد جاسوسی و فنی و ضد تروریسم و... گزارش دادند چند فیلم هم از اقدامات وزارت پخش شد.

 موضوع شهادت شهید فخری‌زاده هم بررسی شد و تمام جوانب و اطلاعات و افراد دخیل و اقدامات انجام شده شرح داده شد و فیلم و تصاویر هم مستند داشتند تمام افراد دخیل در حادثه را دقیق با سوابق و عکس و مشخصات و ... داشتند کارشان حیرت آور است با این سرعت و این حجم از اطلاعات بعید می‌دانم در هر سازمانی بشود پیدا کرد. تقریبا تمام‌زوایای حادثه را دارند نمیدانم چرا اعلام نمی‌کنند شاید دلایلی دارد و منتظر تکمیل اطلاعات هستند کارشان تحسین برانگیز بود انصافا.
 
شهید «محسن فخری‌زاده» دانشمند برجسته و ممتاز هسته‌ای و دفاعی کشورمان عصر روز جمعه ۷ آذر ۱۳۹۹ از سوی تعدادی انسان‌نماهای کوکی هدایت شده از سوی سرویس‌های جاسوسی رژیم‌های وحشی ترور و به درجه رفع شهادت نائل آمد.

کد خبر 573521

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار مجلس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha