یک روزنامه صهیونیستی نوشت: ایران در ارتقای موشک‌های کروز و افزایش بُرد آنها تا مسافت‌هایی معادل تل‌آویو موفق بوده و حالت آماده‌باش در دستگاه امنیتی رژیم صهیونیستی واقعا بالاست در اسرائیل از سختی تشخیص و مقابله با این موشک‌ها بیم دارند زیرا در ارتفاع کم و با سرعتی عالی حرکت می‌کنند.

موشک

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از فارس، روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت» نوشت: ترس رو به افزایش دستگاه‌های امنیتی و نظامی رژیم صهیونیستی از موشک‌های کروز ایران، ارتش این رژیم را به سمت تلاش بیشتر برای مقابله با این موشک‌ها سوق داده است.

در ادامه این گزارش ضمن اشاره به ترور «محسن فخری زاده» دانشمند هسته‌ای و دفاعی ایران و آماده بودن رژیم صهیونیستی برای تمام سناریوها نوشت: ایران در ارتقای موشک‌های کروز و افزایش بُرد آنها تا مسافت‌هایی معادل تل‌آویو موفق بوده و حالت آماده‌باش در دستگاه امنیتی رژیم صهیونیستی واقعا بالاست، در اسرائیل از سختی تشخیص و مقابله با این موشک‌ها بیم دارند زیرا در ارتفاع کم و با سرعتی عالی حرکت می‌کنند.

دستگاه امنیتی رژیم صهیونیستی سه‌شنبه گذشته مدعی شد سلسله آزمایش‎‌هایی بر روی چهار سامانه‌ پدافند هوایی از جمله گنبد آهنین برای مقابله با پهپادها و نیز تهدیدهای دیگری مانند موشک کروز و  بالستیک انجام داده است.

یدیعوت در ادامه نوشت: موضوع اساسی در مقابله با تهدید موشک‌های کروز همچنان شناسایی آن توسط رادار است تا نزدیک شدن موشک به سطح زمین را اعلام کند.

«رام بن باراک» نایب رئیس پیشین موساد اخیرا در گفت‌وگویی تلویزیونی و در پاسخ به سوالی در خصوص پاسخ ایران به ترور دانشمند خود گفت اصلا بعید نیست که تهران عملیات انتقام‌جویانه علیه اسرائیل اجرا کند. این عملیات هم لزوماً داخل اسرائیل [فلسطین اشغالی] نیست. ایران توانایی اجرای عملیات داخل اسرائیل را دارد؛ امری که -به ادعای او- تاکنون اتفاق نیفتاده است. 

کد خبر 573482

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha