دادستان عمومی و انقلاب مهاباد گفت: یکی دیگر از کارمندان شهرداری این شهر به اتهام دست داشتن در تخلف مالی دستگیر شد.

دستگيري

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، اصلان حیدری اظهار داشت: این کارمند شهرداری به اتهام تخلف مالی توسط یکی از نهادهای امنیتی دستگیر شده و روند تحقیق و بررسی پرونده وی در دست انجام است.

وی درباره ارتباط پرونده وی با اتهام فساد مالی اعضای شورای اسلامی شهر شهرداری و دیگر دستگیرشدگان این پرونده افزود: تا روند تحقیقات پرونده این متهم تکمیل نشود نمی‌توان در خصوص ارتباط آن با پرونده اعضای شورای اسلامی شهر اظهار نظر کرد.

دادستان عمومی و انقلاب مهاباد با اشاره به اینکه تاکنون پرونده تخلف مالی اعضای شورای اسلامی شهر مهاباد تکمیل نشده، اظهار داشت: تحقیقات بیشتر در این زمینه همچنان ادامه دارد و در روزهای آینده با تکمیل شدن اطلاعات، گزارش و نتیجه نهایی به رسانه‌ها اعلام خواهد شد.

حیدری گفت: تداوم این روند و پیگیری بیشتر نهادهای نظارتی بر سلامت اداری این شهرستان به‌خصوص شهرداری علاوه بر افزایش اعتماد عمومی منجر به اصلاح امور و سلامت بیشتر مدیریت شهری خواهد شد.

تاکنون در ارتباط با پرونده فساد مالی در شهرداری و اعضای شورای اسلامی مهاباد، ۲۰ نفر شامل ۶ نفر اعضای شورای اسلامی، ۱۱ کارمند شهرداری، ۲ کارمند اداره راه و شهرسازی و یک نفر کارمند فرمانداری دستگیر شده‌اند.

شهرستان مهاباد با ۲۴۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده است.

کد خبر 573334

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha