بازار سهام امروز سه شنبه ۲۵ آذرماه را در ۳۰ دقیقه اول با ۴۳ هزار واحد ریزش آغاز کرد و این روند نزولی ادامه دارد و هم اکنون شاخص کل با ۵۲ هزار و ۲۷ واحد افت در محدوده یک میلیون و ۴۳۲ هزار واحد قرار دارد.

بورس هوم پيج

به گزارش همشهری آنلاین، در معاملات امروز بازار سرمایه تا ساعت ۱۰:۵۷ شاخص کل با ۵۲ هزار و ۲۷ واحد کاهش رقم یک میلیون و ۴۳۲ هزار واحد را روی نماگر اصلی بازار به ثبت رساند. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با ۹۴۲۹ واحد کاهش به رقم ۴۴۲ هزار و ۴۵۸ واحد رسید. معامله‌گران امروز تا این ساعت ۴۸۵ هزار و ۲۰۲ معامله به ارزش ۴۵ میلیارد و ۱۹۲ میلیون ریال انجام داده‌اند.

صنایع پتروشیمی خلیج فارس، ملی صنایع مس ایران، فولاد مبارکه اصفهان، پالایش نفت اصفهان، سرمایه گذاری تامین اجتماعی، س. نفت و گاز و پتروشیمی تامین و معدنی و صنعتی گل گهر نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند.

فرابورس نیز با ۴۸۸ واحد کاهش رقم ۱۹ هزار و ۵ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار تا این ساعت ۲۳۸ هزار و ۹۳۹ معامله انجام داده‌اند که ۱۸ میلیارد و ۷۴۱ میلیون ریال ارزش داشت.

پلیمر آریا ساسول، سرمایه گذاری صبا تامین، فولاد هرمزگان جنوب، پتروشیمی مارون، سهامی ذوب آهن اصفهان، سرمایه گذاری مالی سپهر صادرات و پتروشیمی زاگرس نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس گذاشتند. 

کد خبر 572931

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بورس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha