رئیس پلیس راهور ناجا از تداوم طرح محدودیت تردد بین استانی تا آخر آذرماه خبر داد.

سردار سید کمال هادیانفر رئیس پلیس راهور

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، سردار سید کمال هادیانفر رئیس پلیس راهور ناجا بعدازظهر امروز (دوشنبه ۲۴ آذر) در حاشیه بازدید از نحوه اجرای طرح زمستانه در آزادراه تهران - شمال در جمع خبرنگاران از تداوم طرح محدودیت تردد بین استانی تا آخر آذر خبر داد و گفت: برای تمدید احتمالی این محدودیت ستاد ملی مقابله با کرونا تصمیم گیری می کند.

سردار هادیانفر افزود: همکاران بنده در پلیس راهور ناجا علاوه بر استقرار در طرح زمستانی در بحث اجرای محدودیت‌های کرونایی در یک هزار و ۹۸۰ نقطه مستقر هستند.

رئیس پلیس راهور ناجا ادامه داد: با توجه به تلاش‌های صورت‌گرفته و گزارش‌های وزارت بهداشت شاهد کاهش شیوع بیماری کرونا (کووید-۱۹) هستیم، اما محدودیت‌ها همچنان ادامه دارد و همکاران من در خروجی شهرها برای پرهیز از سفرهای غیرضروری تذکر می‌دهند.

وی از تذکر لسانی به بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار خودرو برای عدم خروج و یا ورود به شهرها خبر داد و گفت: اگر کسی به تذکرات توجهی نکند، اعمال قانون خواهد شد، که در شهرهای قرمز یک میلیون تومان جریمه و در شهرهای نارنجی ۵۰۰ هزار تومان جریمه اعمال خواهد شد.

هادیانفر گفت: این جریمه‌ها هم به صورت دستی توسط همکاران من و هم به صورت ثبت دوربین‌ها اعمال می‌شود و در شهرها و کلانشهرها نیز قانون منع تردد از ساعت ۲۱ الی ۴ صبح در حال اجرا است، که از هم وطنان عزیز برای همکاری با پلیس تشکر می‌کنم.

وی افزود: هیچ تنشی بین پلیس و مردم در ورودی و خروجی شهرها در سطح کشور ایجاد نشده است و نهایت همکاری را از سوی مردم شاهد هستیم.

این مقام مسئول با بیان اینکه بیش از ۱۰ هزار نفر از مأموران انتظامی، پلیس راه و راهور در حال اجرای محدودیت‌های کرونایی تردد در سطح کشور هستند، گفت: محدودیت‌های تردد بین استانی تا آخر آذرماه ادامه خواهد داشت.

وی همچنین صبح امروز در «برنامه صبح بخیر ایران» صدا و سیما گفت: ما به معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور پیشنهاد داده‌ایم که اگر قرار است طرح ممنوعیت تردد شبانه ادامه داشته باشد، ساعت شروع طرح را از ۲۱ به ۲۲ تغییر دهند.

وی گفت: به عنوان مثال، در تهران از ساعت ۱۸ پیک ترافیک آغاز می‌شود و اگر قرار باشد این طرح ادامه داشته باشد، ساعت ۲۱ اصلاً زمان مناسبی نیست و مردم درگیر ترافیک می‌شوند.

کد خبر 572808

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha