دوشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۰
۰ نفر

فرماندار جاسک با اشاره به فعالیت سه واحد مرغداری گوشتی با ظرفیت ۱۵۰ هزار قطعه، خروج بدون مجوز مرغ زنده را از این شهرستان ممنوع اعلام کرد.

مرغ زنده

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، محمد رادمهر در این باره گفت: شش واحد مرغداری در جاسک فعال است و در حال حاضر سه واحد با ظرفیت ۱۵۰ هزار قطعه جوجه‌ریزی کرده‌اند که تا سه هفته آینده وارد بازار استان هرمزگان می‌شود. ستاد تنظیم بازار تشخیص داد واحدهای مرغداری جاسک مشکلی در تأمین گوشت مرغ شهرستان ندارند و از این رو خروج مرغ بدون مجوز از جاسک ممنوع شده است.

فرماندار جاسک از توقیف یک کامیون حامل مرغ زنده از این شهرستان خبر داد و افزود: یک کامیون حامل ۱۲۰۰ قطعه مرغ زنده بدون مجوز از شهرستان همجوار در شرق استان در محور جاسک - کنارک در عملیات نیروی انتظامی جاسک توقیف و در تعزیرات حکومتی تشکیل پرونده شد.

رادمهر با اشاره به اینکه کارشناسان واحد نظارت شبکه دامپزشکی جاسک بر واحدهای مرغداری نظارت مستمر دارند، گفت: قبل از هر بار جوجه‌ریزی سالن‌ها به طور کامل ضدعفونی می‌شوند و با رعایت فاصله زمانی مجاز دوباره اقدام به جوجه‌ریزی می‌کنند. واکسیناسیون مرغداری‌ها هم زیر نظارت شبکه دامپزشکی انجام می‌شود.

کد خبر 572724

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha