مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۹
۰ نفر

۱۷۲ واحد صنفی در اجرای مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا در شهرستان دامغان استان سمنان پلمب شد.

پلمب

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، سرهنگ سیدرضا علوی ، فرمانده انتظامی دامغان روز چهارشنبه ۱۹ آذر گفت: بازرسی واحدهای صنفی به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، در دستور کار پلیس قرار دارد. واحدهای صنفی متخلف به منظور پیشگیری از گسترش بیماری پلمب می‌شوند که زمان این تعطیلی در صورت تکرار تخلف‌ها به مرور افزایش می‌یابد. 

وی افزود: از ابتدای امسال تاکنون پنج هزار و ۱۶۷ بازدید از اصناف و بازاریان انجام شد و در مجموع یکهزار و ۴۰۴ تذکر به صاحبان مشاغل داده شد و  ۱۷۲ واحد صنفی در اجرای مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا در این شهرستان پلمب شد. ماموران نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی دامغان با همکاری و همراهی ستاد مقابله با کرونا شهرستان دامغان به صورت روزانه از واحدهای این شهرستان بازدید می‌کنند. در محدودیت‌های اخیر آذرماه، اقدامات کنترلی و نظارتی پلیس به صورت جدی با توجه به شیوع بیماری کرونا در دستور کار قرار گرفته بود.

طبق آخرین آمار اعلام شده از سوی اتاق اصناف دامغان، ۸۵ درصد از کسبه و بازاریان دامغان در اجرای طرح مقابله با ویروس کرونا، با آگاهی از شرایط جامعه، دستورالعمل‌های ستاد کرونا و محدودیت‌ها را رعایت کردند و در شهرستان دامغان حدود چهار هزار و ۸۰۰ واحد صنفی دارای پروانه کسب وجود دارد و حدود ۱۰۰ واحد صنفی فاقد جواز و در حال تهیه جواز کسب هستند.  

کد خبر 571537

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سمنان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha