یکی از مقامات فضایی سابق رژیم صهیونیستی در مصاحبه‌ای مدعی شده است که موجودات فضایی با آمریکا و اسرائیل، تماس مخفیانه داشته‌اند.

Eshed

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ان بی سی، حییم اشد رئیس سابق اداره فضایی وزارت دفاع اسرائیل در مصاحبه‌ای با روزنامه «یدیوت آهارانوت» این کشور گفت: «اشیای پرنده ناشناسی (یوفو) درخواست کرده‌اند که موضوع بودن آنها در زمین منتشر نشود چرا که انسان‌ها هنوز آماده دیدار آنها نیستند.»

این مصاحبه در روز جمعه به زبان عبری منتشر شد و پس از آن مورد توجه قرار گرفت که بخش‌هایی از آن روز سه‌شنبه بوسیله روزنامه «جرازولم پست» منتشر شد.

اشد که ژنرال بازنشسته است گفت بیگانگان فضایی به همان اندازه کنجکاوی ما درباره آنها، درباره انسانیت کنجکاو هستند و می‌خواهند به شناخت «ساختار جهان» برسند.

اشد گفت: توافق همکاری میان انسان‌ها و فرازمینی‌ها امضا شده است، از جمله «یک پایگاه زیرزمینی در اعماق مریخ» که فضانوردان آمریکایی و نمایندگان بیگانگان فضایی در آن هستند.

او گفت: «توافقی میان دولت آمریکا و بیگانگان فضایی وجود دارد. آنها قراردادی با ما امضا کرده‌اند تا تجربیاتی را در اینجا انجام دهند.»

اشد افزود: دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا نیز از وجود فرازمینی‌ها باخبر است و «در آستانه افشای اطلاعات» در این باره بود اما از او خواسته شد که برای جلوگیری از «هیستری جمعی» این کار را انجام ندهد.

اشد با اشاره به «فدراسیون کهکشانی» گفت: «آنها تا به امروز منتظر انسانیت مانده‌اند تا ما تکامل یابیم و به مرحله‌ای برسیم که به طور کلی بفهمیم فضا و کشتی‌های فضایی چه هستند.»

کاخ سفید، وزارت دفاع آمریکا و مقامات اسرائیلی هنوز در این باره اظهار نظر نکرده‌اند.

اشد که بر پرتاب بسیاری از ماهواره‌های اسرائیل به فضا نظارت داشته است، گفت او به این علت در این باره صحبت می‌کند چون نگرش‌ها تغییر کرده‌اند و به نظر می‌رسد مردم آماده پذیرش این حقیقت شده‌اند.

او گفت: «اگر من این حرف‌ها را پنج سال پیش زده بودم، در [بیمارستان روانی] بستری‌ام کرده بودند. امروز مردم جور دیگری در این باره صحبت می‌کنند. من چیزی برای از دست دادن ندارم. من همه درجه‌ها و جایزه‌ها به دست آورده‌ام. من در دانشگاه‌های خارج مورد احترام هستم.»

اظهارات این ژنرال اسرائیلی بلافاصله باعث جوک‌گویی و نظریه‌پردازی در اینترنت شد. چندین حساب توئیتری ایجاد شده است که مدعی‌اند نمایندگان «فدراسیون کهکشانی در زمین» هستند. کاربران دیگر خواهان اجازه یافتن برای ملاقات با این نمایندگان فرازمینی‌ها شده‌اند.

کد خبر 571389

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آمریکا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha