مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۹
۰ نفر

پسر ۱۷‌ساله‌ای که با سوءاستفاده از حساب بانکی پدر خود اقدام به برداشت ۲۰ میلیون تومان پول برای فعالیت در سایت‌های غیرقانونی قمار و شرط‌بندی کرده بود، شناسایی شد.

سایت‌های قمار

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از شرق، سرهنگ فیروز سرخوش‌نهاد رئیس پلیس فتای استان همدان گفت: چندی پیش یکی از شهروندان با مراجعه به پلیس فتا مدعی شد درپی مراجعه به بانک متوجه چند فقره برداشت غیرمجاز از حساب بانکی‌اش در مجموع به مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال شده است.

او اظهار کرد: با درخواست و طرح شکایت این شهروند، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت که پس از بررسی‌های فنی و تخصصی مشخص شد پسر فرد شاکی با سوء‌استفاده از حساب پدر، اقدام به فعالیت در سایت غیرقانونی قمار و شرط‌بندی می‌کرده و در همین رابطه ۲۰۰ میلیون ریال از دست داده است.

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان همدان با بیان اینکه حضور افراد به‌ویژه جوانان و نوجوانان در سایت‌های غیرقانونی شرط‌بندی و قمار آنلاین به یک معضل تبدیل شده است، تصریح کرد: گردانندگان این سایت‌ها با تبلیغات فریبنده‌ای همچون وعده «یک‌شبه پولدارشدن» در واقع اقدام به جلب اعتماد افراد و کلاهبرداری از آنان می‌کنند.

سرهنگ سرخوش‌نهاد همچنین از شناسایی و دستگیری فردی که با راه‌اندازی کانال تلگرامی اقدام ‌به تبلیغ و جذب عضو برای سایت ‌شرط‌بندی می‌کرد، خبر داد.

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان همدان با تأکید بر اینکه خانواده‌ها باید توصیه‌های پلیس در این زمینه را جدی بگیرند، گفت: گردانندگان اصلی سایت‌های قمار و شرط‌بندی عموما در خارج از کشور سکونت دارند.

کد خبر 571354

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha