مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۳
۰ نفر

پس از قتل ۲ مرد در جریان ۲ حادثه مختلف در مشهد، تحقیقات برای دستگیری قاتلان آغاز شده است.

قتل

به ‌گزارش همشهری‌آنلاین، نخستین حادثه حدود ساعت یک بامداد دیروز به قاضی علی‌اکبر احمدی‌نژاد، کشیک جنایی مشهد گزارش شد. کارگران شهرداری زمانی که سرگرم کار در خیابان سامانیه۱۷ مشهد بودند در یک زمین خالی که مجاور آپارتمانی ۴طبقه بود با جسد مردی روبه‌رو شدند که کنار دیوار آپارتمان افتاده بود و ماجرا را به پلیس خبر دادند. 

با حضور قاضی جنایی و کارآگاهان آگاهی مشخص شد که جسد متعلق به مردی حدودا ۴۵ساله است و به نظر می‌رسید از پشت‌بام ساختمان مجاور سقوط کرده است. طولی نکشید که معلوم شد این مرد ساکن آپارتمان مجاور است. او همراه همسر و ۲فرزندش در این ساختمان زندگی می‌کرد و مأموران در نخستین اقدام به تحقیق از همسر او پرداختند. 

این زن گفت: حدود ساعت۵:۳۰ بعدازظهر، درحالی‌که شوهرم در خانه بود، من و بچه‌هایم برای انجام کاری از خانه خارج شدیم و ۲ساعت بعد که برگشتیم اثری از شوهرم نبود. او خیلی از شب‌ها برای سر زدن به همسر دومش به خانه آنها می‌رفت و شب را در آنجا می‌ماند. آن شب هم وقتی دیدیم که در خانه نیست، تعجب نکردیم و گفتیم که حتما صبح برمی‌گردد تا اینکه ساعتی پس از نیمه‌شب با شنیدن سروصدایی از کوچه متوجه شدم که جسد شوهرم در زمین خالی کنار خانه‌مان پیدا شده است.

در ادامه، قاضی جنایی و مأموران راهی پشت‌بام ساختمان شدند و در آنجا آثاری از خون پیدا شد که تا لبه پشت‌بام ادامه داشت. شواهد نشان می‌داد مقتول روی پشت‌بام با فرد دیگری درگیر شده است و احتمالا پس از مجروح شدن، توسط آن فرد به پایین پرتاب شده و به قتل رسیده است. اما همسایه‌ها نه متوجه درگیری مقتول با فرد ناشناس شده بودند و نه در جریان سقوط او از پشت‌بام قرار گرفته بودند. 

در این شرایط جسد مقتول به پزشکی قانونی منتقل شد و تیمی از کارآگاهان تحقیقات برای کشف راز این جنایت را آغاز کردند.

دعوای مرگبار 

دومین فردی که گزارش قتل او به قاضی احمدی‌نژاد مخابره شد، پسر جوانی بود که در یکی از بیمارستان‌های مشهد جانش را از دست داده بود. او روز جمعه درحالی‌که بر اثر اصابت ضربات چاقو مجروح شده بود به بیمارستان منتقل شد اما تلاش پزشکان برای نجات جانش به نتیجه نرسید و وی صبح دیروز به کام مرگ رفت.

تیم جنایی برای کشف راز قتل پسر جوان راهی محل زندگی‌اش در منطقه خواجه‌ربیع شدند. در جریان بررسی‌ها معلوم شد که پسر جوان در جریان درگیری با دو برادر به قتل رسیده و در این درگیری هر دو برادر نیز مجروح شده بودند که یکی از آنها در بیمارستان و دیگری که جراحت کمتری داشت در خانه بود. 

او تحت بازجویی قرار گرفت و گفت: من و برادرم روز جمعه و برسر کل‌کل‌کردن با یکی از بچه‌های محل درگیر شدیم. پس از این درگیری، حدود ۵نفر از دوستان آن جوان به سراغ ما آمدند و درگیری‌مان شدت گرفت. در جریان این درگیری من و برادرم چاقو خوردیم و مجروح شدیم اما نمی‌دانیم چه‌کسی به مقتول که یکی از افراد طرف مقابل بود چاقو زد. 

با اظهارات پسر جوان، قاضی جنایی دستور بازداشت او را صادر کرد و تحقیقات برای شناسایی عامل جنایت ادامه دارد.

منبع: همشهری
 

کد خبر 571031

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha