مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۲
۰ نفر

اگر کنکوری باشید یا حداقل یکی از اعضای خانواده تان در چند سال اخیر تجربه شرکت در کنکور را داشته باشد، حتما نام حرف آخر به گوش شما خورده است. موسسه ای آموزشی که محتوای آموزشی خود را به صورت دیجیتال تولید و ارائه می دهد. اما موسسه حرف آخر به یک برند قدرتمند و محبوب در زمینه آموزش تبدیل شده است و داوطلبان زیادی از محتوای آموزشی آن استفاده می کنند.

image-20201207145058-1.jpeg

امروز در یک گزارش خبری به بررسی و تحلیل موسسه آموزشی حرف آخر خواهیم پرداخت و به صورت کامل این مجموعه را معرفی خواهیم کرد و به در ادامه نیز به سراغ پروژه ۶۰۴۰ حرف آخر خواهیم رفت که مطمئنا در این بازه خبر خوبی برای دانش آموزان است زیرا با کمک آن در دوماه می توان کل آموزش را به پایان رساند و در انتها هم به صورت مفصل سبک تدریس این موسسه برای یکی از دروس را بررسی خواهیم کرد.

حرف آخر از سال ۹۰ شروع به فعالیت کرد و سبک جدید آموزش خود را که با تمام منابع آموزشی متفاوت بود رونمایی کرد. در این سبک آموزشی با کمک تکنولوژی های تولید محتوا، دروس را با استفاده از انیمیشن و الگو آموزش می دانند و همین موضوع به شدت از سوی دانش آموزان مورد استقبال قرار گرفت. همچنین با کمک پویا نمایی دیگر نیاز به داشتن هیچ پایه خاصی نیست و داوطلب حتی اگر ده سال هم از کنکور دور بوده باشد به راحتی می تواند مطالب درسی را یاد بگیرید و با برنامه ای که این موسسه در اختیار دانش آموزان قرار می دهد به صورت کامل خود را برای شرکت در آزمون سرنوشت ساز کنکور آماده کنند. همین عوامل باعث شد تا در سال های اخیر حرف آخر به عنوان محبوب ترین موسسه آموزشی کنکور شناخته شود.

پروژه ۶۰۴۰ و آموزش کل دروس در دو ماه

شاید تا سال ها قبل آموزش دروس در کمتر از ۶ ماه غیر ممکن بود و برای اینکه داوطلبی خود را برای کنکور آماده کند و بتواند کل دروس خود را مطالعه کند اما با حرف آخر این امر در طی ۴ ماه و حتی ۲ ماه امری عملی شد. اولین پروژه ای که این موسسه از خود رونمایی کرد پروژه ۴ ماهه یا همان پروژه هزار ساعته حرف آخر بود که به صورت کامل صفر تا صد کنکور را در بر داشت و دانش آموز با کمک آن تنها در ۴ ماه می توانست خود را برای کنکور آماده کند و علاوه بر این در طی ۴ ماه بالغ بر ۷ هزار تست نیز حل کند و همچنین ۱۰ بار کل دروس را مرور کند. تمامی این موارد تنها با کمک پویا نمایی امکان پذیر.

جالب است بدانید سبک آموزشی حرف آخر توسط نهاد های بین المللی حتی دانشگاه های مالزی و فرانسه مورد قبول واقع شده و از سوی آن ها مدارک افتخاری و تقدیر نامه نیز دریافت شده است. اما اینجا انتهای کار نبود و در سال ۹۷ موسسه حرف آخر پروژه جدیدی با نام برنامه دو ماهه معرفی کرد که داوطلب تنها در طی دو ماه می توانست صفر تا صد آموزش را برای سه پایه به اتمام برساند و این پروژه به شدت مناسب داوطلبانی بود که به هر دلیلی نتوانسته بودند مطالعه قابل قبولی داشته باشند. اما با کمک پروژه حرف آخر ۶۰۴۰ این امر به واقعیت تبدیل شد و هم اکنون هم این پروژه هر سال توسط موسسه ارائه می شود و با استقبال بی نظیری نیز همراه می باشد.

پویانمایی در زیست حرف آخر

داوطلبان رشته تجربی قطعا از اهمیت زیست با ضریب ۱۲ اطلاع دارند که درس حیاتی این رشته برای رسیدن به رشته های معتبر می باشد. تا قبل از سال ۹۲ کسب درصد خوب در درس زیست شناسی آنچنان کار سختی نبود زیرا سوالات حفظی بودند، ترکیبی نبودند و دانش آموز تنها با حفظ کردن مطالب درسی می توانست درصد خوبی را در زیست شناسی کنکور کسب کند. اما بعد از سال ۹۲ رفته رفته داستان عوض شد، سوالات زیست سبک جدیدی به خود گرفتند، حالت کاملا مفهومی پیدا کردند سوالات ترکیبی شدند و واقعا دیگر نمی شد با حفظ کردن به سوالات زیست پاسخ داد. در این بازه از هر فردی که توانسته بود درصد بالایی در زیست شناسی کسب کند راز موفقیتش پرسیده می شد پاسخش مرور و تمرین و تکرار فراوان در این درس بود. اما چند بار باید زیست را مرور کرد تا کامل مسلط شد؟ اصلا زمان کافی برای چنین کاری در اختیار دارید؟

اینجاست که بازهم می توان از پویا نمایی در زیست حرف آخر کمک گرفت و طبق شعار دپارتمان زیست شناسی حرف آخر، یک بار استفاده از زیست این مجموعه مانند این می ماند که داوطلب ۳ بار کل زیست را مطالعه کرده باشد زیرا آموزش زیست شناسی که توسط اساتید این مجموعه ارائه می شود سه لایه است. در لایه اول کل مطالب با استفاده از انیمیشن و الگو به صورت کامل آموزش داده می شود. لایه دوم هم بررسی و تحلیل خط به خط کتاب درسی و کتاب الگو تا رتبه این موسسه می باشد و لایه نهایی هم حل تست می باشد و با حل هر تست علاوه بر مرور کامل درسنامه ها توسط اساتید، گزینه های اشتباه نیز کاملا بررسی می شود. کل آموزش زیست شناسی حرف آخر حدود ۱۶۰ ساعت است یعنی به صورت میانگین با کمک زیست حرف آخر برای هر فصل ۷ ساعت آموزش و حل تست سه لایه در اختیار داوطلب قرار داده می شود.

اساتید حرف آخر چه افرادی هستند؟

اساتید حرف آخر هم به نوبه خود از افرادی با سابقه و با تجربه تشکیل شده است. افرادی که نه تنها در زمینه آموزش و کنکور تخصص دارند بلکه در زمینه تولید محتوا با کمک بهترین نرم افزار ها و تکنولوژی ها نیز تخصص دارند و همین امر باعث شده است تا آنچه که در ذهن مدرس می گذرد بتواند به تصویر به کشد و عینا به داوطلب نشان دهد. درس ادبیات موسسه حرف آخر توسط استاد محسن منتظری تدریس می شود، عربی توسط استاد محمد واعظی، دین و زندگی توسط استاد علیرضا یوسفیان پور و زبان هم توسط استاد مجتبی محمودی. در تدریس دروس اختصاصی هم برای تدریس ریاضی استاد عبدالرضا منتظری و استاد مهران قاسمی، تدریس فیزیک استاد پیمان کامیار، تدریس زیست استاد رضا شعبانی ، استاد محمد شاکری و استاد هومن روان نقش دارند و تدریس درس شیمی هم بر عهده استاد غلامحسین شیروانی می باشد.

دریافت ۲۰ درصد از محصولات حرف آخر به صورت رایگان

حرف آخر برای اطمینان دادن به مخاطبان ۲۰ درصد از تمام محصولات خود برای هر پایه و رشته را به صورت کاملا رایگان در اختیار دانش آموزان قرار می دهد. جهت دریافت این مجموعه فقط با پرداخت هزینه ارسال کافیست:

کلمه «۲۰ درصد» را به سامانه پیامکی موسسه ۱۰۰۰۲۹۰۷ ارسال نمایید.

تلفن های تماس سایت مرکزی حرف آخر برای خرید محصولات با تخفیف ویژه:

۰۲۱-۶۶۵۷۶۱۸۲

۰۲۱-۶۶۵۷۶۳۷۱

۰۲۱-۶۶۵۷۲۱۴۸

۰۲۱-۶۶۵۶۶۶۲۳

سایت مرکزی حرف آخر : https://harfeakharpub.com

کد خبر 570948

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha