تعطیلی روزبازار خلازیل و مسدودسازی مبادی ورودی آن که بخاطر جلوگیری از تجمع بساط گستران از یک ماه گذشته آغاز شده است همچنان ادامه دارد و نیروی انتظامی و یگان حفاظت شهرداری تهران همچنان برای جلوگیری از بازگشت آنها به این منطقه نظارت دارند.

عمليات در شیطان بازار

به گزارش همشهری آنلاین، علی توکلی شهردار منطقه ۱۹ تهران در حاشیه این بازدید از اجرای این طرح، گفت: ۱۱ نقطه ورودی به این جمعه بازار با استقرار ۲۰ خودروی پیکاپ شهرداری و یگان حفاظت، ۱۴ اکیپ گشت راهور، ۴ اکیپ گشت یگان حفاظت شهرداری و ۱۵۰ نیرو در محدوده بازارچه مسدود شده است.

توکلی جلوگیری از گسترش انتقال شیوع ویروس کرونا و آلودگی‌ها و مزاحمت‌های ناشی از تجمع بساط گستران را از ضرورت‌های اجرایی این طرح اعلام کرد و افزود: در نتیجه این طرح از ورود بیش از ۲ هزار بساط گستر و خریداران به این بازارچه جلوگیری شده و حتی به یک مورد نیز اجازه بساط داده نشده است.

راستگرد شهید کاظمی به شقایق غرب، عرشه پل سواره رو شقایق (شرق به غرب)، بزرگراه شهید کاظمی قبل از ورزشگاه، خیابان پیروز جنوبی تقاطع شقایق، بزرگراه آزادگان ورودی خلازیل مقابل پمپ بنزین، بزرگراه آزادگان راستگرد به شقایق از جمله ورودی‌های این روزبازار هستند.

کد خبر 570908
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha