مجموع نظرات: ۱
یکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۲
۰ نفر

ارزهای دیجیتال در چند سال اخیر پیشرفت‌های چشمگیری داشته‌اند، به طوری که امروزه خود را به عنوان یکی از گزینه‌های اصلی سرمایه گذاری‌های مالی مطرح کرده‌اند.

رمزینکس

روزگاری بود که ورود به دنیای ارزهای دیجیتال پر بود از شک و تردید، اما امروزه با ورود شرکت‌های بزرگی همچون پی پال، خرید بیت کوین و انواع ارز دیجیتال بسیار راحت‌تر و مطمئن‌تر از قبل شده است. بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران آینده ارزهای دیجیتال را در چند سال آتی بسیار روش ببینند.

آیا سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال منطقی است؟

سرمایه گذاری در هر بازاری باید با مطالعه و تحقیق مناسب همراه باشد. قبل از ورود به آن باید روش و استراتژی سرمایه گذاری مشخصی را به کار بگیرید و بازار ارزهای دیجیتال نیز از این قاعده مستثنی نیست.

سرمایه گذاری شما در ارزهای دیجیتال زمانی بهره لازم را خواهد داشت که با دانش کافی صورت گیرد. دانش کافی در مورد انواع ارزهای دیجیتال مناسب برای سرمایه گذاری، انواع کیف پول و صد البته انتخاب یک صرافی ایده‌آل بسیار ضروری است.

صحبت از صرافی شد، بد نیست مقداری به این بستر سرمایه گذاری در دنیای ارزهای دیجیتال بپردازیم.

صرافی چیست و چگونه کار می‌کند؟

صرافی ارز دیجیتال در واقع بستری امن برای خرید و فروش ارز دیجیتال از جمله بیت کوین است. امروزه صرافی‌های ارز دیجیتال بسیار گسترده شده‌اند و هر یک مزیت‌های مختلفی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

صرافی‌ها هم می‌توانند به طور مستقیم نقش فروشنده یا خریدار را داشته باشند و هم می‌توانند واسطه‌ای میان خریدار و فروشنده باشند که در این حالت صرافی وظیفه بهم‌رسانی تراکنش‌های خرید و فروش میان کاربران را صورت می‌دهد و از هر معامله انجام شده کمیسیون دریافت می‌کند. این نوع صرافی‌ها ارزهای دیجیتال مختلفی را پوشش می‌دهند و اغلب کیف پول اختصاصی خود هستند.

در حال حاضر چه در داخل ایران و چه در سطح جهانی صرافی‌های زیادی فعالیت می‌کنند؛ اما چگونه می‌توانیم بهترین صرافی را انتخاب کنیم؟ برای یافتن پاسخ در ادامه با ما همراه باشید.

چگونه یک صرافی خوب پیدا کنیم؟

صرافی‌های بین‌المللی امکانات بسیار خوبی را اختیار کاربران خود قرار می‌دهند، اما خب متأسفانه معضلی بزرگ به نام تحریم دارند. در واقع خرید از این صرافی‌ها مستلزم تبدیل ارز خواهد بود و همین موضوع خرید ارزهای دیجیتال را شاید از حالت به صرفه بودن خارج کند. از همین رو بهترین و گزینه روی آوردن به صرافی‌های داخلی است که چیزی هم از همتاهای خارجی خود کم و کاست ندارند. در ادامه قصد داریم به معرفی یکی از صرافی‌های کامل و قدیمی یعنی صرافی رمزینکس بپردازیم.

صرافی رمزینکس، خرید و روش بیت کوین و ارزهای دیجیتال

رمزینکس را از چند جنبه می‌توان یکی از بهترین صرافی‌های فعال در حوزه خرید و فروش بیت کوین و ارزهای دیجیتال دیگر دانست. از مهم‌ترین امکانات و مزیت‌های صرافی رمزینکس می‌توان به چند مورد زیر اشاره کرد.

  • خرید و فروش بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال بدون واسطه به‌صورت همتا به همتا
  • کیف پول اختصاصی و امن که می‌توانید بدون نگرانی، دارایی‌های رمزارزتان را در آن نگه‌داری کنید.
  • بازار زنده ۲۴ ساعته و تمام خودکار که در هر ساعتی از شبانه‌روز معامله و همگام با بازارهای جهانی، کسب درآمد کنید.
  • در رمزینکس علاوه بر امکان مبادله رمز ارزها با ریال، امکان مبادله با تتر با کمترین کارمزد هم وجود دارد. به این ترتیب می‌توانید بدون نیاز به انتقال دارایی‌های خود به بازارهای خارجی، از ریزنوسان‌های بازار هم کسب درآمد کنید.
  • اپلیکیشن ساده و کامل برای گوشی‌های هوشمند که حضور دائم در بازارهای ارزهای دیجیتال را ساده می‌کند.
  • با معرفی دوستان خود به رمزینکس، ۳۰ درصد از کارمزد معاملاتی آن‌ها به شما تعلق خواهد گرفت.

چگونه در رمزینکس بیت کوین و ارز دیجیتال بخریم؟

خرید و فروش بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال در صرافی رمزینکس (www.Ramzinex.com) به چند روش قابل انجام است. در واقع رمزینکس سعی کرده است که به در نظر گرفتن امکانات و قابلیت‌هایی، طیف گسترده‌تری از جامعه را پوشش دهد و اماکن ورود به دنیای ارزهای دیجیتال را برای همه فراهم می‌کند.

فرقی نمی‌کند که پشت یک سیستم کامپیوتری نشسته‌اید، یا در مترو در حال کلنجار رفتن با گوشی موبایل خود هستید، در هر صورت در کمترین زمان ممکن می‌توانید با ورود به پنل کاربری شروع به خرید و فروش بیت کوین و انواع ارز دیجیتال کنید.

برای شروع خرید و فروش بیت کوین و ارز دیجیتال، رمزینکس دو بستر صرافی و رمزینکس تریدر را در اختیار شما قرار می‌دهد.

صرافی رمزینکس

در صرافی رمزینکس قادر خواهید بود در یک بستر بسیار امن اقدام به خرید و فروش بیت کوین و ارز دیجیتال به طور مستقیم با صرافی کنید. نحوه کار با این سیستم بسیار ساده است. پس از ثبت‌نام اولیه باید با ارسال مدارکی که از شما خواسته می‌شود، حساب کاربری خود را فعال کنید. بعد از فعال‌سازی می‌توانید نسب به خرید و فروش رمز ارزها اقدام کنید.

رمزینکس تریدر

در رمزینکس تریدر با ادغام مهم‌ترین اصول در معاملات رمز ارزها، یعنی امنیت، سادگی و سرعت، سعی بر آن شده است تا بهترین بستر ممکن برای تمامی طیف‌های مختلف معامله گران فراهم شود. رمزینکس تریدر هم برای حرفه‌ای‌ها و هم برای تازه واردها به دنیای رمز ارزها بهترین انتخاب خواهد بود. در این بستر شما با دیگر کاربران به صورت مستقیم در ارتباط هستید.

مراحل ثبت‌نام در رمزینکس

همه صرافی‌های داخلی نیاز به ثبت‌نام و احراز هویت دارند که فرایند کلی آن در صرافی رمزینکس در ادامه شرح داده شده است.

مرحله اول؛ ثبت‌نام اولیه

ثبت‌نام اولیه در رمزینکس ترید ساده است. شما تنها به یک ایمیل و رمز نیاز دارید. در صورتی که دوست داشته باشید می‌توانید از امکان ورود از طریق اکانت گوگل هم استفاده کنید. وارد کردن کد معرف نیز اختیاری است.

بعد از وارد کردن اطلاعات اولیه، ایمیل تأییدیه برای شما ارسال خواهد شد که لازم است با مراجعه به ایمیل خود آن را تأیید کنید.

مرحله دوم؛ تکمیل مدارک

بعد از ثبت‌نام اولی و تأیید ایمیل، شما به حساب کاربری خود دسترسی خواهید داشت اما قادر به خرید و فروش نخواهید بود. برای این کار باید نسبت به بارگذاری مدارک خواسته شده اقدام کنید. برای این کار به قسمت مدارک تکمیل نشده که در شکل زیر نشان داده شده است مراجعه کنید.

در گام بعدی از فرایند احراز هویت وارد صفحه‌ای به‌صورت زیر خواهید شد. در این صفحه سه مرحله اطلاعات شخصی، بارگذاری مدارک و وارد کردن مشخصات حساب بانکی باید طی شوند. در اولین بخش از این صفحه که در شکل زیر نیز آورده شده است، نسبت به تکمیل اطلاعات شخصی خواسته شده اقدام کنید.
 

در بخش دوم این صفحه وارد قسمت مدارک لازم برای احراز هویت می‌شوید. جهت احراز هویت در سامانة رمزینکس لازم است تصویر سلفی خود را با کارت ملی‌تان، کارت بانکی به نام خود و یک برگه با متن «جهت عضویت در سایت رمزینکس» با تاریخ کامل و امضا ارسال کنید. علاوه بر این، تصویر کارت ملی را در فضای مشخص شده آپلود نمایید.

در قسمت سوم این صفحه نیز نوبت به تکمیل اطلاعات مربوط به حساب بانکی است که در شکل زیر نیز نشان داده شده است. برای وارد کردن اطلاعات باید ابتدا روی گزینه افزودن کلیک کنید.

فرایند تأیید مدارک و تکمیل احراز هویت با توجه به صف انتظار، حداکثر تا ۴۸ ساعت به طول خواهد انجامید. با احراز هویت در یکی از دو بستر سایت و اپلیکیشن، قادر به استفاده از تمامی امکانات رمزینکس خواهید بود.

کد خبر 570560

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha