تیم فوتبال تاتنهام صدرنشین لیگ برتر انگلیس در هفته یازدهم این رقابت ها روز یکشنبه میزبان تیم آرسنال است.

منچستر یونایتد

به گزارش همشهری آنلاین، در دهه های اخیر این دو تیم ۵۶ بار باهم رو درو شده اند که سهم آرسنال ۲۰ پیروزی و سهم تاتنهام ۱۳ برد بوده و ۲۳ بازی هم با تساوی به پایان رسیده است. در بازی فصل گذشته در لندن تاتنهام دوبریک به برتری رسید و بازی برگشت هم به تساوی دوبردو به پایان رسید. اکنون آرسنال برخلاف سال های گذشته در انتهای جدول وضعیت خوبی ندارد و با ۱۳ امتیاز چهاردهم است. در بازی مهم دیگر روز یکشنبه در آنفیلد لیورپول به مصاف ولور همپتون می رود.

در بازی های روز شنبه از  هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال انگلیس تیم منچستریونایتد در دیداری خارج از خانه برابر وستهام به میدان رفت که این بازی با نتیجه ۳ بر یک به سود تیم مهمان به پایان رسید.

در این دیدار ابتدا "توماس سوچک" در دقیقه ۳۸ بازی برای وستهام گلزنی کرد، اما منچستریونایتد در نیمه دوم سه گل به ثمر رساند و ۳ امتیاز ارزشمند این دیدار خارج از خانه را از آن خود کرد.

پول پوگبا در دقیقه ۶۵، میسون گرینوود در دقیقه ۶۸ و مارکوس رشفورد در دقیقه ۷۸ گل‌های شاگردان سولشر را به ثمر رساندند. با این نتیجه منچستریونایتد از ۱۰ بازی صاحب ۱۹ امتیاز شد و به رتبه چهارم صعود کرد و وستهام نیز با همان ۱۷ امتیاز در رتبه هفتم باقی ماند.

در این دیدار برونو فرناندز پرتغالی به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد. همچنین تیم منچسترسیتی  در بازی دیگر روز شنبه میزبان تیم فولام بود که این بازی با نتیجه ۲ برصفر به پیروزی رسید.

در این دیدار ابتدا "رحیم استرلینگ" در دقیقه ۵ بازی برای سیتیزن‌ها گلزنی کرد و سپس کوین دی بروینه در دقیقه ۲۶ از روی نقطه پنالتی گل دوم شاگردان "پپ گواردیولا" را به ثمر رساند.کوین دی بروین کاپیتان سیتی که در این باز یهم گل زد و هم پاس گل داد به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد.

با این نتیجه منچسترسیتی از ۱۰ بازی صاحب ۱۸ امتیاز شد و در مکان پنجم ایستاد و فولام نیز با ۷ امتیاز و یک بازی بیشتر در رتبه هفدهم باقی ماند.

کد خبر 570430

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha