سومین دور گفتگوهای دینی ایران و اتیوپی با موضوع «ویروس کرونا و دینداری در اسلام و مسیحیت» به همت رایزنی فرهنگی ایران در آدیس‌آبابا برگزار می‌شود.

ایران و اتیوپی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، سلمان رستمی، رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در آدیس آبابا با بروک آیله، رییس دانشگاه مسیحی مکانیسوس و عبدی، قائم مقام این دانشگاه در محل اتاق ریاست دانشگاه، دیدار و در باره به منظور هماهنگی برگزاری سومین دور گفت‌وگوهای اسلام و مسیحیت گفت‌وگو کرد.

رستمی در سخنانی، ضمن تقدیر و تشکر از همکاری دانشگاه مسیحی مکانیسوس در خصوص برگزاری دو دور گفت‌وگوی موفق دینی میان دو کشور، اظهار امیدواری کرد گفت‌وگوهای دینی میان اسلام و مسیحیت در آینده توسعه بیشتری پیدا کند.  

در ادامه این دیدار مقرر شد؛ سومین دور گفت‌وگوهای دینی ایران و اتیوپی با موضوع «ویروس کرونا و دینداری در اسلام و مسیحیت» با عنوان انگلیسی "Corona and Religiosity in Islam and Christianity" با سخنرانی اندیشمندان ایرانی و اتیوپیایی برگزار شود.

همچنین، به منظور بهره‌مندی دانشجویان اتیوپیایی از سخنرانی‌ها و همچنین پرسش و پاسخ در انتهای این وبینار مقرر شد که امکان حضور دانشجویان و اساتید در سالن اجتماعات دانشگاه و نمایش وبینار بر روی پرده ویدئو پروژکتور صورت پذیرد.

تاریخ برگزاری سومین دور گفت‌وگوهای دینی ایران و اتیوپی متعاقباً از سوی این نمایندگی فرهنگی اعلام خواهد شد.

کد خبر 570352

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha